Nowe otwarcia sklepów franczyzowych Carrefour

Franczyza

Nowe otwarcia sklepów franczyzowych Carrefour

Carrefour Polska kontynuuje ekspansję i otwiera nowe sklepy franczyzowe. Od początku roku sieć uruchomiła 27 sklepów w formacie convenience, z czego 7 zostało otwartych w maju. Ekspansja jest zgodna z założeniami strategii rozwoju Carrefour, która zakłada otwarcie 100 sklepów do końca 2020 r. w różnych lokalizacjach.

Sklepy franczyzowe Carrefour Polska to rozpoznawalna marka oraz formaty dopasowane do lokalizacji i potrzeb konsumentów. W związku z niesłabnącym zainteresowaniem franczyzobiorców i klientów, format ten rozwija się bardzo dynamicznie i dobrze reaguje na ewentualne zmiany w koniunkturze.

– Sklepy franczyzowe Carrefour, łączące dopasowaną ofertę, dogodną lokalizację oraz kompaktowość, dobrze poradziły sobie w ostatnich, trudnych dla wszystkich tygodniach. Ten stabilny format jest doceniany przez naszych partnerów i cieszy się dużą popularnością wśród klientów, którzy doceniają komfort zakupów i oszczędność czasu – powiedział Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.

Oferta franczyzowa sieci Carrefour Polska jest różnorodna i skierowana do różnych lokalizacji oraz partnerów, w zależności od ich potrzeb oraz możliwości zaangażowania. Portfolio sklepów convenience obejmuje takie modele, jak: Carrefour Express Convenience, Carrefour Express Minimarket, Globi, sklepy ajencyjne Carrefour Express Convenience oraz sklepy przy stacjach paliw. Rozwój tych ostatnich jest szczególnie dynamiczny, z uwagi na połączenie atutów sklepu convenience oraz stacji paliw, stąd sieć jest otwarta na nowe, ciekawe lokalizacje. Pod koniec 2019 r. działało 70 przystacyjnych sklepów franczyzowych Carrefour, rozmieszczonych w różnych częściach Polski. W 2020 r. sieć planuje otwarcie kolejnych placówek, dających klientom stacji paliw możliwość kompleksowych i komfortowych zakupów przez 7 dni w tygodniu.