W warszawskich Złotych Tarasach Sephora otworzyła swoją perfumerię w nowej aranżacji i lokalizacji. Z tej okazji na klientów czekały specjalne oferty rabatowe, superprezenty do zakupów oraz warsztaty makijażowe z ekspertami światowych marek.
Sephora znajduje się w nowym, centralnym miejscu tuż przy wejściu głównym do galerii. Wygodne wejście do perfumerii dla osób niepełnosprawnych i mam z wózkami, możliwe jest również z zewnętrznego poziomu galerii od strony Dworca Centralnego.
Na 336 mkw., na klientów czeka perfumeria w swojej nowej odsłonie: z centralnie ulokowanym, 6-stanowiskowym Beauty Hubem, Skin Care Barem, Brow Barem Benefit i bogactwem blisko 200 marek makijażowych, pielęgnacyjnych oraz zapachowych.
Sephora w Złotych Tarasach to kolejna, spektakularna realizacja nowego konceptu sieci, wdrażanego od jesieni 2017 r. Pełna jest ona digitalowych i multimedialnych rozwiązań m.in. wielkoformatowych ekranów led, widocznych z poziomu wejścia.
W dniu otwarcia, kilkuset pierwszych klientów otrzymało superniespodziankę do zakupów – torbę Sephora z topowymi produktami. Przez 3 dni odbywały się również bezpłatne warsztaty makijażowe z ekspertami kultowych, instagramowych marek, które dopiero miały swój debiut w Sephora oraz z makijażystką gwiazd – Patrycją Dobrzeniecką. Otwarciu towarzyszyły specjalnie na tę okazję przygotowane pokazy taneczne oraz energiczna muzyka serwowana klientom przez DJ-a. Fani piękna mogli też bawić się multimedialną grą oraz zrobić sobie tatuaż inspirowany światem Sephora.