SPAR Polska wprowadza nową komunikację marketingową, opartą o hasło „Moja okolica, mój SPAR”. Nowa linia komunikacji jest już sukcesywnie wprowadzana w sieci.
Nowa strategia komunikacji marki przedstawiona została na corocznej konferencji dla franczyzobiorców i partnerów sieci, która odbyła się 27 października br. w Serocku. Strategia oparta jest na czterech hasłach-filarach (Dumnie Polski, Wspieramy Lokalność, Wygoda Codziennych Zakupów oraz Doskonała Oferta, Niskie Ceny) i podkreśla przede wszystkim znaczenie polskości oraz dostępność lokalnych produktów oferowanych w sklepach SPAR. Celem nowej linii komunikacji jest promocja rodzinnego charakteru zakupów, dokonywanych nie tylko wspólnie, ale co równie ważne przy dzisiejszym tempie życia – szybko i wygodnie w okolicznym sklepie.
– Hasła-filary nowej komunikacji mają dodatkowo zaznaczyć fakt, że SPAR to sieć znajdująca się w polskich rękach, gdzie właścicielami sklepów są lokalni przedsiębiorcy działający w oparciu o franczyzę – wyjaśnił Michał Zych, Dyrektor Marketingu SPAR Polska, odpowiedzialny za wdrożenie strategii.
Nowa komunikacja jako pierwsza została wdrożona w testowanym w Krakowie koncepcie convenience i od tej chwili będzie wykorzystywana we wszystkich nowo otwieranych, a także odświeżanych sklepach sieci.