Netto startuje z akcją promowania świeżości warzyw i owoców

Detal/Hurt

Netto startuje z akcją promowania świeżości warzyw i owoców

09 października 2020

Flagową kategorią sieci handlowej Netto są warzywa i owoce. Sieć rusza z akcją poświęconą promowaniu świeżości tej kategorii. Co dwie godziny w każdym sklepie warzywa i owoce poddane zostaną kontroli świeżości, co zostanie odnotowane na umieszczonych w widocznym miejscu tabliczkach, z których klienci dowiedzą się, o której godzinie została przeprowadzona ostatnia kontrola.

Sieć inwestuje także w remonty sklepów, dzięki którym strefom ze świeżymi produktami udało się nadać niezwykle atrakcyjny wygląd, przekładający się na komfort zakupów. Akcja promująca świeżość warzyw i owoców to kolejny krok do podnoszenia standardów jakości oferowanego asortymentu, a także dowód na to, że Netto chce komunikować się z konsumentami na zasadzie pełnej transparentności.

W ramach kampanii do informowania klientów o trwającej akcji Netto wykorzysta takie kanały komunikacyjne, jak: media, plakaty, ulotki, tablice informacyjne oraz billboardy.