Jeszcze przed końcem roku pięć miast w Polsce zyskało całkiem nowe sklepy Netto. 15 grudnia została otwarta placówka we Władysławowie, a dwa dni później cztery kolejne sklepy – w Ełku, Mrągowie, Poznaniu i Mościskach k. Warszawy.
Wszystkie nowo otwierane sklepy duńskiego dyskontera są zgodne z flagowym modelem sieci – Netto 3.0. Jego elastyczna forma pozwala na łatwe dopasowanie do bieżących potrzeb konsumentów.
– Mijający rok był dla nas bardzo wymagający, jednak pomimo wielu wyzwań, konsekwentnie realizowaliśmy nasze założenia strategiczne. Ich zwieńczeniem są jednoczesne otwarcia kilku naszych sklepów – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – W połowie grudnia na mapie Polski pojawiło się aż pięć nowych punktów Netto 3.0. Serię otwarć rozpoczęło Władysławowo (ul. Starowiejska 33), a już dwa dni później, czynne dla klientów były cztery kolejne placówki – w Ełku (ul. Płk. Witolda Pileckiego 2), Mrągowie (ul. Towarowa 2), Poznaniu (ul. Gąsiorowskich 4/S1) i Mościskach (ul. 3 Maja 100).
Co dokładnie wyróżnia Netto 3.0? Poza skandynawskim designem, znaczenie ma bogata oferta zakupowa. Asortyment obejmuje m.in. świeże warzywa i owoce, a także produkty bezglutenowe, bezlaktozowe i bezcukrowe oraz artykuły z certyfikatem bio i eko, dostępne w ramach „Półki zdrowia”. Odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów, którzy cenią swój czas jest strefa TO GO z gotowymi przekąskami. Bogatą ofertę pieczywa wzbogacają wypieki prosto z pieca. Ponadto na terenie wybranych placówek znajdują się punkty z artykułami od lokalnych producentów. Na klientów nowego Netto w Ełku czeka stoisko mięsne Warmia, zaś w Mrągowie – stoisko mięsne JBB. Z kolei własną ofertę piekarniczo-cukierniczą w obu sklepach przedstawi na swoim stoisku firma Szabelski. W Mościskach swój punkt sprzedaży mięs otworzyła firma Wierzejki, a piekarnię – Oskroba. W ramach pojawiających się cyklicznie programów lojalnościowych, Netto oferuje swoim klientom także produkty znanych i ekskluzywnych marek.