Nestlé Polska: Polacy jedzą coraz więcej lodów

Aktualności

Nestlé Polska: Polacy jedzą coraz więcej lodów

12 maja 2016

Ubiegły sezon na lody w Polsce był bardzo udany dzięki upalnym wakacjom. W 2015 roku firma Nestlé – producent  97 rodzajów lodów, odnotowała wzrost sprzedaży w tym segmencie o 23% w porównaniu do analogicznego okresu z 2014 roku. Bezkonkurencyjnym hitem były lody KAKTUS. W tym roku KAKTUSy pojawią się w nowej odsłonie z wyjątkowo długą polewką . Na lodożerców czeka też wiele innych nowości. Które propozycje staną się hitem sezony 2016?

Podczas ubiegłorocznego lata Polacy chętnie chłodzili się zimnymi deserami. W najgorętsze dni zeszłorocznego lata fabryka lodów Nestlé Schöller w Namysłowie produkowała nawet 300 000 lodów na patyku dziennie! Dobry wynik został osiągnięty m.in. za sprawą wyjątkowo upalnej pogody i utrzymującej się przez dłuższy czas wyższych temperatur.

Polacy najchętniej sięgają po lody śmietankowe, waniliowe, czekoladowe, a także owocowe. Dużą popularnością cieszyły się lody na patyku. Rok 2015 należał do lodów KAKTUS, które w tym  sezonie występują również w nowym smaku jabłkowo-cytrynowym. Lody na patyku KAKTUS są uwielbiane zarówno przez dzieci, jak i dorosłych. W tym roku Nestlé, odpowiadając na prośbę fanów tego zimnego deseru, przygotowało kolejną nowość – lody KAKTUS z długą polewką o smaku pomarańczy i cytryny. W sklepach pojawi się również multipack 10 sztuk lodów KAKTUS o smaku cytrynowo-jabłkowym z polewką, a dzięki temu, że lody KAKTUS dołączyły do kanału lodów familijnych, będzie on dostępny również „na gałki”.

Jednak to nie koniec nowości, które przygotowało Nestlé dla konsumentów. Już w tym sezonie letnim będzie można spróbować w ciemnym, chrupiącym waflu lodowej wersji uwielbianego przez konsumentów wafla Princessa Zebra w postaci Rożka Princessa Zebra. Z kolei portfolio marki Nestlé Schöller powiększy się o kolejną linię lodów familijnych o pojemności 1L o smaku śmietankowym z bakaliami, a w skład marki MANHATTAN dojdą lody śmietankowo-waniliowe o pojemności 1,4 L.

Dodatkowo Nestlé rozszerzyło ofertę lodów premium MOVENPICK o nowy smak białej wanilii Bourbon z sosem z marakują i kawałkami mango.

 – Opinia naszych konsumentów jest dla nas bardzo ważna. Z tego względu, z roku na rok wprowadzamy kolejne udoskonalenia oraz nowości, aby zaspokoić oczekiwania nawet najbardziej wymagających miłośników lodowych deserów. Mamy nadzieję, że przygotowane przez nas propozycje na sezon letni 2016 przypadną im do gustu i będą dla nich przyjemną chwilą wytchnienia podczas upalnych dni. Sami jesteśmy ciekawi, które lody staną się hitem sezonu letniego 2016  – mówi Witold Michalik, Dyrektor Działu Lodów w Nestlé Polska S.A.