Aplikacja Nasza Stokrotka otrzymała dwie nagrody podczas tegorocznej edycji Mobile Trends Awards. Są to prestiżowe wyróżnienia przyznawane co roku firmom, które z sukcesem posługują się w swoich projektach rozwiązaniami mobilnymi.
Aplikacja Stokrotki okazała się najlepsza w kategorii: M-COMMERCE – LOJALNOŚĆ. Zdobyła także główną nagrodę kapituły konkursowej. W tym specjalnym zestawieniu, wyróżniającym najlepsze projekty spośród wszystkich nominowanych, Stokrotka zdobyła trzecie miejsce.
– Cieszymy się bardzo z tych cennych wyróżnień. Staraliśmy się, aby aplikacja trafiła w oczekiwania klientów, stwarzając wiele możliwości korzystania z tańszych zakupów. Z informacji, które otrzymujemy, wynika, że użytkownicy bardzo wysoko oceniają oferty dostępne z aplikacją i jej funkcjonalność. Podkreślają również, że Nasza Stokrotka pozwala na uczestniczenie w programie lojalnościowym, który daje konkretne korzyści – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
Aplikacja Stokrotki została udostępniona w marcu 2022 roku. Od początku cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony klientów i ich wysokimi ocenami. W marcu na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store rozwiązanie Stokrotki ponownie zostało najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych[1]. Po roku obecności na rynku aplikacja ma już ponad 1,5 miliona użytkowników.
Korzystając z Naszej Stokrotki, zyskuje się dostęp do produktów objętych specjalnymi cotygodniowymi ofertami promocyjnymi, a także kuponów jednorazowych pozwalających na tańszy zakup wybranych artykułów. Aplikacja umożliwia też uczestniczenie w programie lojalnościowym opartym na zbieraniu Płatków, które można następnie wymieniać na produkty w wyjątkowo niskich cenach – nawet za 1 grosz.
W stokrotkowej aplikacji dostępne są także gazetki promocyjne w wersji online, z których produkty można dodawać wprost do listy zakupów. Istnieje też możliwość zbierania znaczków w specjalnych akcjach promocyjnych, znalezienia najbliższego sklepu czy sprawdzenia historii zakupów.
[1] Wynik uzyskany na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśredniony dla Google Play i App Store w marcu 2023 r.