Nasz Sklep stawia na rozwój

Franczyza

Nasz Sklep stawia na rozwój

06 czerwca 2023

Jak poinformowała redakcję “Poradnika Handlowca” centrala Nasz Sklep, sieć liczy już ponad 5 285 placówek w całej Polsce i ciągle się rozwija. Tylko od początku roku dołączyło do niej blisko 500 nowych sklepów.

Nowoczesna strefa klienta, innowacyjna aplikacja mobilna, nowa idea komunikacji marketingowej – Nasz Sklep inwestuje w nowe technologie starając się być możliwie blisko klientów oraz franczyzobiorców.

Nowoczesne rozwiązania to coś, w co coraz chętniej inwestują znane sieci dyskontów oraz super- czy hipermarketów, a czego próżno szukać w mniejszych, często osiedlowych sklepach lub sklepikach, które zazwyczaj nie stanowią miejsca do kompleksowych zakupów. Polska sieć handlowa Nasz Sklep rzuca rękawice konkurencji, wdrażając dla swoich franczyzobiorców liczne rozwiązania oraz programy pomagające nadążać za stale rosnącym tempem rozwoju.

– Stawiamy na zacieśnianie współpracy z właścicielami naszych sklepów franczyzowych. Wkrótce oddamy do dyspozycji „strefę klienta”, gdzie nasi franczyzobiorcy będą mogli m.in. w łatwy i wygodny sposób śledzić postępy aktualnych zadań handlowych, monitorować rozliczenia czy pobierać aktualne materiały promocyjne dedykowane dla ich placówek. W tym przypadku bardzo istotna jest kwestia integracji z systemami naszych producentów, dzięki czemu zyskujemy gwarancję, że wszystkie prezentowane przez nas informacje są zawsze aktualne. W niektórych przypadkach dane wyświetlane będą nawet w trybie rzeczywistym, tj. od razu, co znacząco ułatwi pracę – mówi Jan Sałata, Dyrektor Generalny sieci Nasz Sklep.

W ostatnich tygodniach do życia powołane zostały Rady Franczyzobiorców, na łamach których właściciele sklepów, podczas regularnych spotkań oraz konferencji z przedstawicielami centrali sieci Nasz Sklep, mogą omawiać bieżące zadania, zgłaszać problemy, sugerować potrzeby zmian, wypracowywać wspólnie nowe rozwiązania czy opiniować aktualne projekty.

– Wsłuchiwanie się w głosy naszych franczyzobiorców jest dla nas bardzo ważne. Tylko wspólnymi siłami jesteśmy w stanie wypracować rozwiązania, które pomogą nam w nieustającej walce o zainteresowanie klientów. Dlatego też w najbliższym czasie zaprezentujemy szereg rozwiązań, które mają na celu pomóc się nam do tego klienta zbliżyć. Przygotowujemy zupełnie nową propozycję szeroko zakrojonych działań z wykorzystaniem nowoczesnych mediów, w które zaangażujemy naszych franczyzobiorców. Wkrótce oddamy również do użytku aplikację mobilną. Zawarte w niej funkcjonalności sprawią, że nie tylko ułatwi ona pracę naszym sklepom, ale również, co najważniejsze, aplikacja poprzez wymierne korzyści płynące dla klientów, będzie narzędziem, z którego konsumenci chętnie skorzystają, a co za tym idzie, stanie się doskonałym narzędziem w marketingowej komunikacji – zaznacza Rafał Batorowicz, Dyrektor ds. Marketingu i Innowacji Cyfrowych

Mimo chętnego wykorzystywania nowoczesnych narzędzi, firma nie zapomina o tradycyjnych, sprawdzonych metodach współpracy. Każdy franczyzobiorca może liczyć na pełne, stacjonarne szkolenie wprowadzające, jak i kolejne, regularne szkolenia z zakresu np. profesjonalnej obsługi klienta czy merchandisingu.

– Robimy wszystko, aby nie pozostawiać naszych franczyzobiorców samych sobie. Nasi koordynatorzy oraz trenerzy regularnie pojawiają się w sklepach, dbając o najwyższą jakość obsługi, a przy okazji szkoląc siły handlowe. Ponadto, udostępniamy franczyzobiorcom oraz ich pracownikom dostęp do naszego Uniwersytetu Przedsiębiorczości, w którym można odbyć szkolenia on-line z przeróżnych kategorii. Co więcej, pracownicy, którzy takie szkolenia odbędą, są dodatkowo nagradzani. Statystyki pokazują, że najwyraźniej wszystkie te działania mają sens. W końcu średnio do sieci Nasz Sklep dołączają ponad 3 sklepy dziennie – dodaje Tomasz Gąsior, Dyrektor ds. Franczyzy.

źródło: Nasz Sklep

Przeczytaj także: Eksport polskiej żywności w I kw. br.