Wystartowała kampania reklamowa Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Działania w telewizji, prasie i Internecie prowadzone są pod hasłem: „Zobowiązanie Tymbark: zbudujemy przyszłą Reprezentację Polski, z której wszyscy Polacy będą dumni”.
Bohaterami spotu są chłopcy i dziewczęta, którzy grali w minionych edycjach Turnieju. Film zawiera również ujęcia nakręcone podczas tegorocznego finału ogólnopolskiego, który rozgrywany był na Stadionie Narodowym w Warszawie. Spot jest emitowany w telewizji.
Działania reklamowe obejmują również advertoriale prasowe, których bohaterami są finaliści tegorocznej edycji. Bohaterką kampanii prasowej jest również Paulina Dudek, mistrzyni Europy do lat 17, która w 2007 roku wygrała Puchar Tymbarku, a sześć lat później poprowadziła piłkarską Reprezentację Polski Kobiet do złotego medalu w młodzieżowym czempionacie Starego Kontynentu. Advertoriale są publikowane w polskich dziennikach i tygodnikach. Siłą i cechą wyróżniającą kampanię są autentyczne emocje piłkarskie, w najczystszej postaci, których dostarczają rozgrywki Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” oraz jego uczestnicy.