„Mus je schrupać… zanim znikną!” – nowa komunikacja Wafli Familijnych

Producenci

„Mus je schrupać… zanim znikną!” – nowa komunikacja Wafli Familijnych

Pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!” marka Familijne wystartowała z nową platformą komunikacyjną, która w różnych odsłonach będzie towarzyszyć jej w całorocznych aktywacjach. Motywem przewodnim nowych spotów reklamowych jest rodzinne poszukiwanie ulubionych wafelków, które „zniknęły” w tajemniczych okolicznościach (zostały schrupane czy porwane?). Emisje w telewizji zaplanowano od maja do końca sierpnia.

– W nowej komunikacji stawiamy na połączenie świata fabularnego z animacją, dynamiczny i humorystyczny przekaz oraz rymowaną narrację, która dodaje marce świeżości i idealnie trafia w oczekiwania młodszej grupy konsumentów – mówi Ewelina Haraburda, Senior Brand Manager marki. – Zapraszamy Konsumentów do rodzinnej zabawy w poszukiwanie zagubionych wafelków w towarzystwie sympatycznych,  rysunkowych postaci – dinożarła, wróbelka, bluesowych miśków czy przybysza z kosmosu. Ten spot MUS zobaczyć – dodaje.

Kompleksowe działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej zaplanowano od 3 maja: w telewizji, na platformach VOD i w mediach społecznościowych. W czerwcu do aktywności dołączy niestandardowa kampania outdoorowa, a latem marka zaprosi konsumentów do wspólnej zabawy w poszukiwanie…

Gdzie się podziały nasze wafelki? Czy Familijne schrupały wróbelki? Aby poznać odpowiedzi na te i inne pytania, należy śledzić uważnie działania marki we wszystkich kanałach komunikacji oraz punktach sprzedaży do końca roku. Mus zobaczyć!