Mleko Łaciate 3,2% kolejny raz odnosi sukces na chińskiej platformie e-commerce

Producenci

Mleko Łaciate 3,2% kolejny raz odnosi sukces na chińskiej platformie e-commerce

04 lipca 2023

Mleko Łaciate 3,2% po raz kolejny udowodniło swoją popularność i zostało uznane hitem sprzedażowym podczas czerwcowej promocji na renomowanej chińskiej platformie zakupowej JD. Kultowy produkt z portfolio SM Mlekpol zajął pozycję nr 2 w kategorii pojedynczego artykułu.

W ciągu zaledwie jednego dnia, dokładniej 18 czerwca 2023 r., na platformie sprzedano imponującą liczbę ponad 120 000 litrów mleka Łaciatego 3,2%, co stanowi wyraźny dowód na zaufanie, jakim produkt z Grajewa cieszy się wśród chińskich konsumentów.
– Kolejny sukces mleka Łaciatego, które dociera już na 6 kontynentów, napawa nas dumą i radością. JD, jako wiodąca platforma zakupowa, umożliwia konsumentom łatwy dostęp do różnorodnych i wysokiej jakości produktów, dzięki czemu zdobywa coraz szersze grono zadowolonych użytkowników. Współpraca SM Mlekpol z JD umacnia naszą pozycję rynkową i umożliwia nam dotarcie do jeszcze większej liczby osób, które cenią sobie doskonały smak i jakość naszego mleka – mówi Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu SM Mlekpol.