Milka, najdelikatniejsza czekoladowa marka, wraz z początkiem września startuje z nową kampanią pod hasłem “Wielkie Smakowanie”. Inicjatywa wynika z refleksji nad nawykami zakupowymi konsumentów, którym marka chce przedstawić szerokie portfolio swoich produktów i zachęcić do ich testowania.
Celem kampanii jest otwarcie drzwi do niezwykłego świata delikatności, jakie kryje portfolio marki Milka. Wyzwanie polega na zwiększeniu świadomości konsumentów na temat bogactwa wyboru oraz zaproszenie ich do eksploracji różnorodnych wariantów czekolad.
W ramach zaplanowanych aktywacji promowane będą zarówno standardowe tabliczki, jak i duże warianty produktów Milka MMMAX, które odgrywają istotną rolę na półkach sklepowych. Klasycznie rozpływające się w ustach czekolady mleczne czy białe, a także te z najróżniejszymi dodatkami jak np. chrupiące orzechy, kawałki karmelu, nadzienie o smaku truskawki czy ciasteczka Oreo – to tylko niektóre wersje tabliczek, które znajdziemy w portfolio producenta. Zainteresowanie konsumentów różnorodnością dostępnych smaków pozwoli marce dotrzeć do jeszcze szerszej publiczności, zaspokajając różnorodne gusta.
Kampania „Wielkie Smakowanie” będzie cieszyła się szerokim wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR. Dedykowaną reklamę oraz inne materiały przygotowane przez markę w ramach kampanii będzie można zobaczyć w telewizji, digitalu, a także sklepach – dzięki materiałom POSM. W ramach współpracy z Marcinem Prokopem, wieloletnim partnerem marki, powstaną także dodatkowe materiały video przygotowane specjalnie na social media.
Marka zaplanowała także wyjątkową akcję, która pozwoli konsumentom spróbować najróżniejszych smaków czekolad Milka. W dniach 1-20 września w Manufakturze w Łodzi oraz 22-30 września w Złotych Tarasach w Warszawie stanie strefa Wielkiego Smakowania Milka. Przygotowane maszyny vendingowe pozwolą zainteresowanym wylosować czekolady z całego portfolio marki. Ponadto odbędzie się także sampling w kinach Cinema City oraz aktywacje z influencerami na platformie TikTok, którzy podejmą się wyzwania i sprawdzą, ile smaków czekolad Milka znają naprawdę. Cała kampania potrwa do połowy listopada.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Ogilvy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Publicis. Aktywację z influencerami realizuje agencja LiquidThread. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.