Międzychód Nowicka – wyłączny właściciel marki Międzychód – bierze udział w WORLD FOOD MOSCOW, największych targach żywności w Europie Wschodniej. Tegoroczna edycja imprezy trwa od 15 do 18 września. Poprzednia zgromadziła aż 1634 wystawców z 68 krajów i 26 tys. gości.
Wielkopolska spółka Międzychód Nowicka, producent dań gotowych i przetworów owocowo-warzywnych, promuje na targach markę Międzychód. Dobrze znana w Wielkopolsce, mogąca się pochwalić 100-letnią tradycją marka dynamicznie zdobywa popularność w całym kraju. Zgodnie ze strategią firmy, teraz w daniach gotowych czy przetworach z logo Międzychód mogą też zakosztować konsumenci z innych stron świata.
– Cieszy nas, że produkty Międzychodu spotykają się z tak dużym zainteresowaniem. Odwiedzający targi chętnie je degustują i nie szczędzą komplementów. Szczególnie dobre recenzje dostają nasze dżemy. Miło nam słyszeć słowa uznania – opowiada Walery Lach, Dyrektor Eksportu.
Spółka na targach WORLD FOOD MOSCOW promuje również markę Little Pantry, którą stworzyła specjalnie z myślą o rynkach zagranicznych. W jej ofercie znajdują się wysokiej jakości dania gotowe i przetwory spójne z tym, co proponuje Międzychód.
„Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju, chcemy eksportować nasze produkty. Wytwarzamy żywność wysokiej jakości, odpowiadającą na aktualne trendy na rynku spożywczym. Takie targi to dla nas doskonała okazja, aby pokazać się hurtownikom, detalistom i dystrybutorom z całego świata” – uzupełnia Walery Lach.
Targi WORLD FOOD MOSCOW kończą się 18 września, dla firmy z Wielkopolski to jednak dopiero początek. Międzychód planuje już udział w kolejnych branżowych wydarzeniach.