Od początku marca Fortuna (Agros-Nova) pod adresem www.fortuna.com.pl uruchomiła nową stronę internetową. To jeden z elementów, które zostały zmienione w ramach budowania odświeżonego wizerunku marki, opartego na idei „Mniej znaczy więcej”. Pod względem graficznym strona jednego z wiodących producentów żywności w Polsce stała się znacznie bardziej przejrzysta i czytelna.
Nowa wersja witryny utrzymana jest w uporządkowanej i przyjaznej dla użytkownika formie – ma nie tylko dostarczać informacji o ofercie marki i wprowadzanych nowościach, lecz także podkreślać naturalność i zdrowie płynące z produktów.
Ponadto na stronie znaleźć można przejrzystą i zaprojektowaną w formie nowoczesnych kafelków listę wszystkich linii produktów, manifest marki oraz odnośniki do profilu na Facebooku oraz kanału YouTube. Każdy produkt z portfolio marki posiada krótki opis, pod którym znajdziemy jego wartość odżywczą i skład – odwiedzający stronę mogą dotrzeć do tych informacji w łatwy i intuicyjny sposób.