Marka Bonduelle sięga po fanów gier i seriali promując mrożonki Kaszetka

Kampanie

Marka Bonduelle sięga po fanów gier i seriali promując mrożonki Kaszetka

Marka Bonduelle wystartowała z nową kampanią promocyjną dla mrożonek Kaszetka. To pierwsza linia produktów, dzięki którym marka Bonduelle ze świata warzywnego wkracza w szerszy świat roślinny.

– Bonduelle posiada dzisiaj najszerszą gamę mrożonych dań na patelnię z kaszą. Wprowadzając te produkty, realizujemy strategiczną misję firmy promowania żywności roślinnej – wskazuje Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu w Bonduelle.

Kaszetka to idealne połączenie kaszy i warzyw – dania warzywne, które dzięki dodatkowi kaszy są sycące. Flagowe produkty to Kaszetka z Zieloną Fasolką oraz Kaszetka z Dynią – przyrządzimy je już w 6-8 min.

Kampania zakłada promocję produktów w digitalu ze szczególnym uwzględnieniem dotarcia do młodych odbiorców, którzy cenią wygodę oraz szybkość przygotowania posiłków. Jednocześnie zwracają uwagę na ilość warzyw w diecie, jednak mają świadomość, że warzywne posiłki warto wzbogacić o sycące dodatki, takie jak kasza. Mrożona Kaszetka w pełni adresuje te potrzeby.

Kampania kierowana jest do fanów seriali oraz gier komputerowych, którzy poszukują szybkiego i atrakcyjnego posiłku.  Ponadto kampania została zaplanowana z uwzględnieniem zainteresowań, konkretnych kanałów i wyszukiwań związanych ze zdrowym odżywianiem, dzięki czemu uda się uzyskać efektywny zasięg kampanii przy jednoczesnym utrzymaniu precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej. Kampania wykorzystuje cały wachlarz kanałów dotarcia (Facebook, Google, YouTube, Programmatic)  i najbardziej funkcjonalne formaty w postaci banerów, animacji i wideo.