Sieć hurtowni MAKRO jest pierwszą dużą siecią handlową, która uruchomiła unikatową technologię ZenCard 2.0. To narzędzie do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu. Daje m.in. możliwość nagradzania klienta za transakcje, które wykonuje przy użyciu karty płatniczej Visa. System wystartował jednocześnie we wszystkich 30 halach sieci hurtowni MAKRO w całej Polsce. Wspólna akcja promocyjna MAKRO i Visa w technologii ZenCard potrwa do 3 września 2017 r. Klienci dokonujący zakupów w sieci hurtowni MAKRO mogą odebrać bon towarowy o wartości 50 zł na kolejne zakupy, jeżeli dokonają płatności kartą Visa o minimalnej wartości 500 zł. Dodatkowo, w ramach loterii, klienci mogą wygrać bony o wartości 1000 zł.
– Współpraca z Visa i MAKRO to wyraźny sygnał, że nasz rozwój nabiera tempa, a rynek jest coraz bardziej otwarty na innowacyjne technologie. Jesteśmy dumni, że wraz z eService udało nam się wypracować system satysfakcjonujący zarówno sieć hurtowni MAKRO, jak i jej klientów – komentuje Jarek Sygitowicz, współzałożyciel ZenCard. – Od początku założeniem ZenCard było przede wszystkim uproszczenie prowadzenia programów lojalnościowych i rabatowych przez sieci handlowe oraz małe i średnie przedsiębiorstwa, a także zapewnienie klientom sklepów maksymalnej wygody z ich korzystania. Naszą technologię możemy indywidualnie dopasować do potrzeb każdego biznesu i już wkrótce będziemy informować o kolejnych dużych współpracach – zapowiada Sygitowicz.