MAKRO uruchomiło technologię ZenCard 2.0

Aktualności

MAKRO uruchomiło technologię ZenCard 2.0

10 sierpnia 2017

Sieć hurtowni MAKRO jest pierwszą dużą siecią handlową, która uruchomiła unikatową technologię ZenCard 2.0. To narzędzie do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu. Daje m.in. możliwość nagradzania klienta za transakcje, które wykonuje przy użyciu karty płatniczej Visa. System wystartował jednocześnie we wszystkich 30 halach sieci hurtowni MAKRO w całej Polsce. Wspólna akcja promocyjna MAKRO i Visa w technologii ZenCard potrwa do 3 września 2017 r. Klienci dokonujący zakupów w sieci hurtowni MAKRO mogą odebrać bon towarowy o wartości 50 zł na kolejne zakupy, jeżeli dokonają płatności kartą Visa o minimalnej wartości 500 zł. Dodatkowo, w ramach loterii, klienci mogą wygrać bony o wartości 1000 zł.

– Współpraca z Visa i MAKRO to wyraźny sygnał, że nasz rozwój nabiera tempa, a rynek jest coraz bardziej otwarty na innowacyjne technologie. Jesteśmy dumni, że wraz z eService udało nam się wypracować system satysfakcjonujący zarówno sieć hurtowni MAKRO, jak i jej klientów – komentuje Jarek Sygitowicz, współzałożyciel ZenCard. – Od początku założeniem ZenCard było przede wszystkim uproszczenie prowadzenia programów lojalnościowych i rabatowych przez sieci handlowe oraz małe i średnie przedsiębiorstwa, a także zapewnienie klientom sklepów maksymalnej wygody z ich korzystania. Naszą technologię możemy indywidualnie dopasować do potrzeb każdego biznesu i już wkrótce będziemy informować o kolejnych dużych współpracach – zapowiada Sygitowicz.