Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest jednocześnie w 26 krajach na całym świecie. W tym roku przypada na 10 października. Po raz drugi akcję w Polsce organizuje sieć hurtowni Makro Polska. Wydarzenie to jest wyjątkową okazją dla przedsiębiorców do promocji własnej działalności i pozyskania nowych klientów m.in. poprzez tworzenie dla nich ofert specjalnych. Do tej pory zarejestrowano blisko 5000 ofert i liczba ta stale rośnie.
Dzień Własnego Biznesu to inicjatywa, która ma na celu docenienie i wsparcie przedsiębiorców z sektora handlowo-usługowego oraz celebrowanie przedsiębiorczości. Akcja łączy korzystne rozwiązania zarówno dla przedsiębiorców, jak i konsumentów. Firmom pozwala docenić stałych i zdobyć nowych klientów, a konsumentom poznać ciekawe sklepy, restauracje, kawiarnie czy inne miejsca oraz nabyć produkty i usługi z atrakcyjnymi rabatami.
– Warto pamiętać, że małe i średnie firmy nie tylko wpływają pozytywnie na rozwój gospodarczy, ale stanowią niezwykle cenną i nieodłączną część lokalnych społeczności. Lokalna restauracja na przykład stanowi ulubione miejsce na rodzinne uroczystości, a w osiedlowym sklepie można nie tylko zrobić zakupy, ale i poszukać porady. Chcemy za to wszystko podziękować przedsiębiorcom oraz wspierać ich w codziennym prowadzeniu działalności – m.in. poprzez coroczne świętowanie z nimi Dnia Własnego Biznesu – powiedziała Magdalena Figurna, rzecznik prasowy Makro Polska.