Lubella tworzy największą sieć domowych restauracji oraz zaprasza do udziału w loterii

Konkursy i akcje

Lubella tworzy największą sieć domowych restauracji oraz zaprasza do udziału w loterii

W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także daje szansę na wygranie atrakcyjnych nagród w loterii. Wystarczy kupić dwa dowolne makarony Lubella, zarejestrować paragon na stronie marki i zagrać o 100 000 zł, Thermomixy TM6 i personalizowane neony lub karty podarunkowe RTV Euro AGD o wartości 500 zł. Sprawdź szczegóły na restauracjalubella.pl i dołącz do największej sieci domowych restauracji!

Lubella po raz kolejny inspiruje do gotowania w domu, pokazując, że domowe posiłki również mogą smakować i wyglądać jak z najlepszej restauracji – a przy tym być tańsze i prostsze do przygotowania. Kontynuacją zeszłorocznej kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” jest wielka loteria Lubelli, która zachęca do tworzenia domowych restauracji dając przy tym szansę na wygranie atrakcyjnych nagród.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić dwa dowolne makarony Lubella, zachować dowód zakupu i zarejestrować go na stronie restauracjalubella.pl. Każdy zgłoszony paragon to kolejna domowa restauracja Lubelli i dodatkowa szansa na wygraną.

Co tydzień można wygrać Thermomix TM6 i spersonalizowany neon do domowej restauracji lub jedną z 35 kart podarunkowych RTV Euro AGD o wartości 500 zł, a nagroda główna to aż 100 000 zł!

Loteria trwa do 28 marca 2025 roku i jest szeroko promowana w różnych mediach, m.in. w telewizji, YouTube, Meta (Facebook i Instagram), VOD, Listonic, a także za pomocą banerów reklamowych oraz materiałów POS i specjalnych naklejek na opakowaniach makaronów Lubella.

Celem kampanii jest stworzenie największej sieci domowych restauracji, które udowodnią, że gotowanie w domu może być nie tylko proste i ekonomiczne, ale również pełne smaku i przyjemności. Dzięki Lubelli każdy może poczuć się jak szef kuchni we własnym domu!

Agencja reklamowa: Amooco, Feeders

Dom Mediowy: Starcom