Loteria dla franczyzobiorców Żabki

Konkursy i akcje

Loteria dla franczyzobiorców Żabki

29 września 2021

W 7500 sklepach sieci Żabka można zapłacić za zakupy i usługi m.in. kartą, smartwatchem etc. We współpracy z Visa zaprosiła ponad 6000 franczyzobiorców do udziału w loterii TransAKCJA Visa. W puli znalazło się ponad 6100 nagród o łącznej wartości ponad 500 000 zł. Samochód Toyota Aygo, czyli jedna z nagród kwartalnych, właśnie trafił do rąk franczyzobiorczyni Żabki z Wielkopolski.

– Żabka kieruje się ideą franczyzocentryczności, w ramach której potrzeby franczyzobiorców są dla nas priorytetem. Stale poszukujemy i wdrażamy rozwiązania mające ułatwić pracę współpracujących z nami franczyzobiorców, organizujemy szkolenia poszerzające ich wiedzę i kompetencje. Teraz zapraszamy naszych franczyzobiorców do wspólnej zabawy. O tym, że udział w loterii bardzo się opłaca, przekonała się właśnie nasza franczyzobiorczyni, do której trafiła Toyota Aygo, czyli pierwsza – z trzech – nagród kwartalnych rozlosowywanych w ramach TransAKCJI Visa – mówi Przemysław Kijewski, Dyrektor ds. Operacyjnych, Żabka Polska.

W ramach loterii TransAKCJA Visa do wygrania są trzy nagrody kwartalne w postaci samochodu Toyota Aygo. Raz w miesiącu losowana jest także nagroda pieniężna w wysokości 10 000 zł. Do wygrania są również bony na zakupy w sklepach sieci Żabka oraz w serwisie Allegro, plecaki turystyczne oraz kubki termiczne. Okres promocyjny trwać będzie do 31 grudnia 2021 r.

Swój biznes z Żabką prowadzi już ponad 6000 osób w 950 miejscowościach w całej Polsce. Sieć zapewnia im zatowarowany, umeblowany i gotowy do przyjęcia klientów, nowoczesny sklep w atrakcyjnej lokalizacji wynajętej przez Żabkę. Gwarantuje ona także swoim franczyzobiorcom pełne wsparcie serwisowe, informatyczne, logistyczne czy marketingowe. Ponadto wyposaża przedsiębiorców w nowoczesne narzędzia, jak aplikacja mobilna Cyberstore, która pozwala monitorować z poziomu smartfonu procesy zachodzące w sklepie. Franczyzobiorcy mogą korzystać również z szerokiego pakietu szkoleń, a na każdym etapie działalności liczyć na wsparcie merytoryczne zarówno ze strony Partnerów ds. sprzedaży, jak i dedykowanej jednostki – Centrum Wsparcia Franczyzobiorców.

źródło: informacja prasowa