Lipton Ice Tea – zmiana opakowania i logo

Kampanie

Lipton Ice Tea – zmiana opakowania i logo

Lipton Ice Tea jest teraz dostępna na rynku w nowych opakowaniach, które przeszły prawdziwą metamorfozę. Butelka Lipton Ice Tea zyskała nowoczesny kształt i jest bardziej poręczna. Ponadto „odmłodzono” etykiety na opakowaniach i zmodyfikowano logotyp marki.

Opakowania produktu zyskały teraz bardziej dynamiczną, nowoczesną i rozświetloną grafikę, która ma zachęcać konsumentów do sięgnięcia po orzeźwiającą Lipton Ice Tea, będącej unikalną kompozycją herbaty Lipton i soczystych owoców. Bardziej czytelne są także informacje na temat różnych wariantów napoju, a całość tworzy jasny komunikat dla konsumentów informujący o 100% orzeźwieniu i doskonałym smaku.

– Poprzez zmianę logo oraz opakowań Lipton Ice Tea chcemy zakomunikować przede wszystkim dynamizm i nowoczesność marki. Bardziej poręczna butelka, a także odmłodzona i odświeżona etykieta ma jeszcze czytelniej przekazywać informacje o produkcie oraz zachęcać konsumentów do odkrycia 100% orzeźwienia i doskonałego smaku Lipton Ice Tea – powiedział Łukasz Prosiński, Brand Manager Lipton Ice Tea.

Zmiany graficzne etykiet zostały wprowadzone na wszystkich opakowaniach Lipton Ice Tea, która czeka na konsumentów w super- i hipermarketach, dyskontach, sieciach Cash&Carry, sklepach handlu tradycyjnego oraz w punktach i sieciach gastronomicznych w całej Polsce.

Orzeźwiające napoje o smaku herbaty Lipton Ice Tea i soczystych owoców są dostępne na rynku w 7 smakach: Lemon, Peach, Raspberry, Red, Green, Green Mango oraz Green Lemon. Wszystkie warianty smakowe napoju można nabyć w butelkach o pojemności 0,5l oraz 1,5 l, a Lipton Ice Tea Lemon, Peach oraz Green również w puszkach o pojemności 330 ml.

Zmiana opakowań Lipton Ice Tea jest wspierana ogólnopolską kampanią marketingową 360°, która zachęca konsumentów do delektowania się doskonałym smakiem napoju. Działania, których głównym hasłem jest „Jasna strona orzeźwienia”, są prowadzone w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych, kanałach video online oraz w punktach sprzedaży poprzez materiały POS (Point of Sale) oraz samplingi produktów. Dodatkowo Lipton Ice Tea będzie zachęcać konsumentów do wzięcia udziału w „orzeźwiających” eventach marki w całej Polsce, podczas których konsumenci będą mieli możliwość spróbowania napoju.