Lidl Polska maluje murale z okazji dwudziestolecia istnienia sieci w Polsce

Detal/Hurt

Lidl Polska maluje murale z okazji dwudziestolecia istnienia sieci w Polsce

Lidl Polska kontynuuje kampanię marketingową, w ramach której sieć świętuje 20-lecie istnienia w Polsce. Jednym z nośników jubileuszowej kampanii są murale, których sieć przygotuje aż 6. Murale zlokalizowane będą w kilku największych miastach w Polsce – Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu oraz Gdyni. Murale wykonała Grupa RW – MalujemyMurale.pl, a do ich namalowania zostały wykorzystane ekologiczne farby antysmogowe.

Lidl Polska obchodzi w tym roku 20-lecie istnienia w Polsce. Od 2002 roku sieć umożliwia dokonywanie codziennych zakupów produktów spożywczych i przemysłowych w całej Polsce. Lidl Polska każdego dnia dba o jakość oferowanych artykułów, które są sprzedawane w niskich, atrakcyjnych cenach.

Z okazji 20-lecia istnienia sieć wystartowała ze specjalną, jubileuszową kampanią – „Lidl. 20 lat wszystkiego najlepszego!”. Jednym z nośników kampanii są murale – sieć po raz pierwszy wykorzystała ten kanał do komunikacji. Lidl Polska przygotuje aż sześć murali, które zlokalizowane będą w największych miastach w Polsce: w Warszawie (przy metrze Politechnika, ul. Waryńskiego 3), Krakowie (przy ul. Karmelickiej 28), Wrocławiu (skrzyżowanie ulicy Dubois z Pomorską), Poznaniu (ul. Półwiejska 4 oraz przy zbiegu ulic Bukowskiej i Zeylanda przy Międzynarodowych Targach Poznańskich) oraz w Gdyni (przy zbiegu ulicy Władysława IV oraz alei Piłsudskiego).

– Z okazji 20-lecia istnienia naszej sieci w Polsce postanowiliśmy wykorzystać nowy kanał komunikacji z klientami – mural. To format, który od kilku lat stale zyskuje na popularności, zdobiąc ściany budynków w naszych miastach. Zadbaliśmy o to, aby nasza kreacja graficzna była estetyczna i podkreślała wartości oraz symbole, które kojarzą się z Lidl Polska. Niewątpliwą zaletą naszych murali jest ich funkcja ekologiczna – dzięki użytym farbom antysmogowym redukowane są zanieczyszczenia obecne w powietrzu – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.

Murale ekologiczne i redukujące zanieczyszczenia powietrza

Tlenki azotu są wysoce reaktywnymi gazami zawierającymi azot i tlen. Mają poważne skutki dla zdrowia i środowiska – mogą powodować problemy z oddychaniem. Szczególnie narażone są dzieci, osoby starsze i takie, u których już występują choroby związane z układem oddechowym. Tlenki azotu są również ważną składową smogu, a przez to, że łatwo rozpuszczają się w wodzie, są przyczyną powstawania kwaśnych deszczy.Co ważne, do malowania murali z okazji 20-lecia Lidl Polska są wykorzystane dwa rodzaje farb – ekologiczna oraz ekologiczna farba KNOxOUT, która dodatkowo redukuje szkodliwe tlenki azotów.

Farba KNOxOUT zawiera fotokatalizator (ultradrobny dwutlenek tytanu), który pod wpływem promieniowania słonecznego przekształca szkodliwe zanieczyszczenia powietrza w mniej szkodliwe substancje. Ściana staje się oczyszczaczem powietrza zasilanym słońcem. 1 mkw. pomalowany farbą KNOxOUT dziennie redukuje 0,44 g tlenków azotu. Dwutlenek tytanu nie zużywa się w reakcji chemicznej – jest katalizatorem. Działa tak długo, jak pozostaje na ścianie. Ma także właściwości samoczyszczące, przeciwbakteryjne i dezodoryzujące.

źródło: informacja prasowa