Lidl na Woodstocku

Aktualności

Lidl na Woodstocku

04 lipca 2016

Tegoroczny Przystanek Woodstock odbędzie się w nietypowym terminie 14, 15 i 16 lipca – nie jak to zwykle bywało na przełomie lipca i sierpnia. Pomimo tej zmiany uczestnicy powinni się przygotować na silne emocje i wiele atrakcji – jak co roku. Koncerty, warsztaty, zabawa to nie wszystko, czego możemy się spodziewać. Już po raz szósty pojawi się także „Rockowa wyspa Lidla” wraz ze strefą chilloutu, gdzie będzie można np. zagrać w piłkarzyki. Infrastrukturę na rockową wyspę dostarczy wrocławska firma Neptunus.

To już 22 edycja wydarzenia w Kostrzynie nad Odrą, które cieszy się wielką popularnością wśród fanów rocka i koncertów. W tym roku uczestnicy spotkają się o dwa tygodnie wcześniej ze względu na Światowe Dni Młodzieży, organizowane 31 lipca w Krakowie. Pomimo tego nieodłączne elementy imprezy pozostają niezmienne – np. „Rockowa Wyspa Lidla”, która powstanie na Woodstocku już po raz szósty! Wszystko po to, żeby ułatwić życie uczestnikom Festiwalu. W tymczasowym Lidlu będzie można zakupić produkty spożywcze – w tym świeże kajzerki, kosmetyki, artykuły higieniczne, a nawet elementy odzieży, takie jak t-shirty, bielizna czy skarpetki. Dodatkowo w asortymencie znajdą się namioty, materace, śpiwory i latarki – dla tych, którzy zapomnieli własnego sprzętu lub zdecydowali się pojawić na Festiwalu spontanicznie. Ceny będą takie same jak w innych placówkach Lidla, a za zakupy można zapłacić kartą, dzięki czemu woodstockowicze unikną kolejek do bankomatu.

Halę o powierzchni 20x90m, w której powstanie „Rockowa Wyspa Lidla”, tak jak rok temu, zapewni firma Neptunus, lider w dostarczaniu struktur tymczasowych. Konstrukcja nazywa się Aluhal, jest bardzo wszechstronna i można ją łączyć z innymi elementami.

 “Cieszymy się, że możemy przyczynić się do powstania tymczasowego sklepu Lidla. Projekt ten jest dużym wyzwaniem, gdyż wymaga umiejętnego rozplanowania przestrzeni zarówno na sam sklep, jak i magazyny. Jesteśmy przekonani, że przedsięwzięcie znacznie ułatwi życie uczestnikom Festiwalu” – mówi Dorrie Eilers, Dyrektor firmy Neptunus.