Leo Messi i Mohamed Salah w kampanii Pepsi®

Aktualności

Leo Messi i Mohamed Salah w kampanii Pepsi®

13 lutego 2019

Marka Pepsi® zaprezentowała globalną kampanię piłkarską na 2019 r. opartą na nowej, międzynarodowej koncepcji i ze sloganem PEPSI, FOR THE LOVE OF IT. Zachęcając wszystkich do pójścia na całość w imieniu rzeczy, które kochają. Wszystkie produkty marki objęte są tegoroczną kampanią, która podkreśla ciągłą współpracę z Ligą Mistrzów UEFA. W kampanii po raz pierwszy występują razem dwaj piłkarze, którzy zmierzą się ze sobą w prawdziwie rozrywkowym stylu Pepsi.

W tegorocznej kampanii „Last Can Standing” nawiązującej do powiedzenia o ostatnim wojowniku na placu boju występuje czterokrotny zwycięzca Ligi Mistrzów UEFA Leo Messi oraz bijący rekordy napastnik zwany Egipskim Królem Mohamed Salah. Dwaj napastnicy wdają się w przyjazny, pełny pasji i rozrywkowej techniki pojedynek o jeden z najlepszych napojów – pyszną Pepsi. Para zatrzymuje się przy stacji paliw na pustkowiu i odkrywa, że w lodówce została ostatnia puszka Pepsi. Wydarzenia szybko przeradzają się w serię pełnych akcji uderzeń i umiejętnych zagrywek, a napastnicy idą ramię w ramię w walce o upragniony napój.

– Kręcenie tegorocznej reklamy z Pepsi było świetną zabawą. Koncepcja opiera się na zabawie i umiejętnościach piłkarskich. Mam nadzieję, że tegoroczna kampania będzie nadal zachęcać fanów piłki nożnej do oddawania się pasji i miłości do gry – skomentował Leo Messi.

– Bardzo cieszę się z tego, że współpraca z Pepsi osiąga skalę globalną i nie mogę doczekać się tego, co przyniesie przyszłość – skomentował Mohamed Salah.

Do czasu finału Ligi Mistrzów UEFA w Madrycie kampania zawita do 65 krajów, obejmując reklamę, treści na wyłączność, a także designerskie opakowania, reklamy poza domem i w punktach sprzedaży w zakresie Pepsi i Pepsi Black / MAX. W trakcie nagrywania kampanii na rok 2019 Pepsi uchwyciła wyjątkowe, zakulisowe momenty z Messim i Salahem. Zgodnie z przewidywaniami stopy sportowców zawsze są blisko piłki, a kamerzyści Pepsi nagrywali non stop, żeby uchwycić niedoścignione umiejętności piłkarzy tak na boisku, jak i w kontekście Pepsi.