LD Holding stawia na jakość obsługi

Aktualności

LD Holding stawia na jakość obsługi

05 grudnia 2016

LD Holding stawia na podnoszenie jakości zrzeszonych pod szyldem LIVIO sklepów poprzez przeprowadzane remodelingi, połączone z odpowiednim ułożeniem asortymentu zgodnie z przygotowanym planogramem. Sklepy muszą być funkcjonalne i wygodne, przy tym estetyczne, dlatego odpowiednia aranżacja wnętrz oraz maksymalne wykorzystanie powierzchni sklepu, przekładają się na wzrost obrotów.

Jednym z ostatnio przeprowadzanych remodelingów, zgodnym ze standardem sieci jest placówka Barbary Janiszewskiej w Drobninie (woj. wielkopolskie ), która zdecydowała się w jednym czasie na remodeling swojej placówki, jak i wprowadzenie systemu Hipermarket, w który wyposaża zrzeszone sklepy sieć LD Holding. Program ten gwarantuje kompleksowe zarządzanie sprzedażą. Także właścicielka Delikatesów „Marina” we Władysławowie, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów zdecydowała się na zmiany w wyposażeniu i aranżacji sklepu. Pod koniec listopada powstało nowe stoisko monopolowe przeniesione z samodzielnego aneksu do głównej sali sprzedaży. Zakupione zostały nowe chłodnie oraz zmieniony został układ kas, dzięki czemu powiększyła się powierzchnia ekspozycyjna. Szeroki asortyment, a zwłaszcza taki, który nie jest dostępny w konkurencyjnych sklepach, wyróżnia tę placówkę, a wprowadzone zmiany dodatkowo zyskują pozytywną opinię klientów.