Kompania Piwowarska publikuje coroczny raport CSR

Aktualności

Kompania Piwowarska publikuje coroczny raport CSR

18 sierpnia 2016

Najnowszy raport CSR, obejmujący okres od 1 kwietnia 2015 r. do 31 marca 2016 r., pozwala Kompanii Piwowarskiej porównać wyniki uzyskane w roku rozliczeniowym nie tylko z założeniami przyjętymi dla pięcioletniej perspektywy, ale także z ubiegłorocznymi osiągnięciami. Jest to bowiem druga publikacja przedstawiająca działania KP w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu od czasu wdrożenia strategii „Postaw na piwo” we wrześniu 2014 r. Bazuje ona na pięciu źródłach wzrostu: Rozwój biznesu i społeczności, Odpowiedzialne spożycie, Oszczędzanie wody, Czyste środowisko oraz Wydajne i przyjazne uprawy. Aż w czterech z pięciu wymienionych obszarów KP osiągnęła znaczące postępy, zaś w zakresie odpowiedzialnego spożycia już teraz zrealizowała cel wyznaczony na 2020 rok. – Odpowiedzialny producent, odpowiedzialny sprzedawca i odpowiedzialny rodzic – to łańcuch zapewniający odpowiedzialną konsumpcję alkoholu, w którym każde ogniwo odgrywa istotną rolę – mówi Małgorzata Walędzińska-Półtorak, kierownik ds. programów alkoholowych w Kompanii Piwowarskiej. – Cieszymy się, że nasze działania wzmacniają każde z tych ogniw, a dzięki temu uzyskaliśmy swoisty efekt synergii.