Kolejne urodziny w Grupie Eurocash – Euro Sklep kończy 25 lat!

Franczyza

Kolejne urodziny w Grupie Eurocash – Euro Sklep kończy 25 lat!

Związana z Grupą Eurocash sieć Euro Sklep świętuje w tym roku 25. urodziny. W 1997 r. założyło ją kilkunastu przedsiębiorców z Podbeskidzia, a dziś – z liczbą ponad 460 nowoczesnych placówek, gronem lojalnych klientów i mocną marką własną – to jedna z najmocniejszych sieci franczyzowych na południu Polski. W dodatku taka, która w ostatnich miesiącach mocno się rozwija.

Placówki Euro Sklepu można znaleźć w 11 województwach. Odwiedza je każdego dnia ok. 200 tys. klientów, którzy szukają w nich produktów pierwszej potrzeby.

– Na południu Polski nasza sieć jest najbardziej znana i właściwie na stałe wpisana w tutejszy krajobraz. Ludzie znają Euro Sklep, ufają nam i chętnie wracają do nas po codzienne zakupy. Za nami stoi tradycja, długa historia rozwoju na tych rynkach, które razem z nami dojrzewają i się zmieniają. A warto podkreślić, że te zmiany bywają naprawdę intensywne. Ostatnie miesiące w Euro Sklepie przyniosły m.in. nową identyfikację wizualną, premierę aplikacji dla konsumentów, a także dalsze konsekwentne wdrażanie w placówkach systemu POS, w ramach którego udało nam się zintegrować już blisko 70 proc. sieci – mówi Magdalena Pajor, Dyrektor Sieci Franczyzowej Euro Sklep.

Euro Sklep z nową identyfikacją wizualną na 25-lecie

Z okazji 25. urodzin sieć opracowała nową strategię pozycjonowania na rynku i hasło ,,Z myślą o Tobie”, które podkreśla jej lokalny charakter oraz bliskie i wieloletnie relacje z klientami. W ramach tych działań przygotowano też nową identyfikację wizualną wnętrza sklepów. Pierwszą placówkę po remodelingu otwarto w maju w Koszycach Małych w województwie małopolskim.

– Zarówno witryny sklepowe, jak i materiały marketingowe oraz handlowe Euro Sklepu są teraz bardziej nowoczesne i przyjemne w odbiorze. Poszliśmy też o krok dalej, projektując na nowo przestrzeń w sklepie, tak żeby ułatwić nawigację po nim i usprawnić zakupy – podkreśla Magdalena Pajor. W ramach remodelingu sieć jeszcze lepiej wyeksponowała dział produktów świeżych, które są dostarczane do sklepów aż 6 razy w tygodniu i cieszą się ogromną popularnością wśród klientów. – Kategoria Fresh sama odpowiada za aż jedną czwartą sprzedaży sieci. W sumie Euro Sklep kupuje rocznie niemal trzy tysiące ton mięsa, ponad cztery i pół tysiąca ton owoców i warzyw i prawie tysiąc ton wędlin – dodaje.

Do klientów także w mobile

Elementem zmian jest też nowa aplikacja mobilna Euro Sklep. Narzędzie to oferuje klientom m.in. dostęp do aktualnej gazetki sieci i oferty marki własnej, która w Euro Sklepie liczy 60 produktów. Ułatwia też bezpośredni kontakt z wybraną placówką, a także daje możliwości tworzenia i udostępnienia np. członkom rodziny czy znajomym własnej listy zakupowej. Właścicielowi sklepu pozwala ona z kolei na oferowanie klientom atrakcyjnych i dedykowanych im rabatów. Obecnie trwają prace nad rozbudowaniem aplikacji o nowe funkcjonalności.

– Aktualnie opracowujemy nową funkcjonalność dla franczyzobiorców, która umożliwi im tworzenie własnych promocji i informowanie o nich klientów za pomocą powiadomień push na ekranie telefonu. Będziemy na bieżąco analizować dane z aplikacji i rozwijać ją, ale pierwsze opinie użytkowników, jakie otrzymaliśmy, były bardzo pozytywne – wyjaśnia Magdalena Pajor.

źródło: inf. prasowa

Przeczytaj także: Pokazy gotowania, darmowa wata cukrowa, wiedza dla plantatorów – DNI POLA 2022