Od grudnia klienci Kauflandu w Tarnowie i Tczewie mogą korzystać z nowej usługi – Everli Click&Collect, dzięki której z każdego miejsca o dowolnej porze dnia zarezerwują swoje ulubione produkty przez stronę internetową lub aplikację mobilną, a następnie odbiorą je w dogodnym dla siebie czasie w wybranym sklepie.
Usługa Everli Click&Collect powstała z myślą o osobach, które doceniają wygodę i oszczędność czasu, a w ich najbliższej lokalizacji nie ma jeszcze możliwości dostarczenia zakupów bezpośrednio do domu. Klienci mogą zrobić zakupy na dwa sposoby – za pomocą aplikacji na smartfonie lub za pośrednictwem strony. Kupujący mają do wyboru aż 6500 produktów dostępnych na półkach Kauflandu, w tym artykuły spożywcze, świeże, mrożone czy drogeryjne. Zakupy z click&collect są wygodną opcją zarówno dla klientów, którym zależy na szybkim odbiorze artykułów, jak i dla osób planujących swoje zakupy z dużym wyprzedzeniem. Zamówienie można odebrać w punkcie informacyjnym sklepu w wybranym wcześniej przedziale czasowym – od trzech godzin do siedmiu dni od momentu jego złożenia. Dzięki płatności z góry pobyt w placówce znacznie się ograniczy .
źródło: Kaufland
Przeczytaj także: Kaufland z szóstym sklepem w Krakowie i dwieście trzydziestą placówką w Polsce