Masło to produkt, który jest niezbędny w diecie każdego człowieka. Tłuszcz mleczny jest najlepiej przyswajalny ze wszystkich tłuszczów spożywczych – proces jego trawienia zachodzi znacznie szybciej, a więc szybko zamienia się w energię i zwiększa siły witalne organizmu. Grupa Mlekovita, według najnowszego raportu „FMCG Brands We Shop”, który przeprowadziła firma KANTAR Polska, jest najczęściej wybieraną marką masła w Polsce.
Masło od zawsze kojarzy się z tradycyjnym smakiem, który nie tylko wzbogaca codzienne posiłki, ale również dostarcza cennych składników odżywczych. Masło z Mlekovity to produkt, który zyskał ponadprzeciętną sympatię i uznanie milionów konsumentów, nie tylko w Polsce. Tradycja jego wyrobu sięga początków istnienia zakładu w Wysokiem Mazowieckiem w 1928 r., a Mlekovita od lat jest nie tylko największym, ale też najpopularniejszym producentem masła w Polsce. Potwierdzeniem tego są m.in. wyniki badań rynkowych – według ostatniego raportu „FMCG Brands We Shop”, które Grupa BLIX przeprowadziła wraz z KANTAR Polska, badając zwyczaje zakupowe współczesnych, świadomych konsumentów, Mlekovita jest najczęściej wybieraną marką masła w Polsce.
– To ogromna satysfakcja, gdy polscy konsumenci najchętniej wybierają masło z Mlekovity. Cieszy to tym bardziej, gdy wynika to ze świadomych i przemyślanych decyzji zakupowych, a więc w wyniku docenienia wyjątkowego smaku oraz naturalnego składu naszego masła i przede wszystkim: z zaufania do najwyższej jego jakości. Dzięki temu nasz produkt w swojej kategorii od lat jest niekwestionowanym liderem i cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem zarówno konsumentów indywidualnych, jak i szefów kuchni – mówi Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.
Masło ekstra z Mlekovity to masło produkowane wyłącznie ze śmietanki pasteryzowanej, bez żadnych dodatków: bez konserwantów, barwników i glutenu, co gwarantuje mu naturalnie maślany smak. Stanowi naturalne źródło witamin A i E. Zawiera wyłącznie tłuszcz mleczny (min. 82 %).
źródło: Mlekovita
oprac.: K. Walkowiak