Kampania Tymbark H2Owoc

Producenci

Kampania Tymbark H2Owoc

H2Owoc od Tymbarku pojawia się w kolejnej kampanii… w śpiewający sposób. Najważniejszy wyróżnik produktu: prosty skład oraz benefit – bez dodatku cukru, podkreśla wyjątkowy utwór stworzony w oparciu o fragment muzycznego hitu. Radosna piosenka wprawia słuchaczy w dobry nastrój i podkreśla wartości produktu.

H2Owoc od Tymbarku to produkt bez dodatku cukru, bez konserwantów, bez barwników, bez syropu glukozowo-fruktozowego. Jego skład to połączenie wody i soku. Prosta receptura gwarantuje przyjemność i dbałość o zdrowie w jednym. Bez wyrzutów sumienia.

Benefity produktu przedstawione są w nowej kampanii marki w prosty i optymistyczny sposób. Ścieżkę dźwiękową spotu stanowi fragment charakterystycznej piosenki – utworu Mr Sandman. Nowy tekst jest – tak jak skład H2Owoc – maksymalnie prosty, zatem każdy z łatwością go zapamięta! A do wzajemnego śpiewania Tymbark zachęca emitując reklamy również w formacie audio – w radiu i aplikacji Spotify.

Spot można obejrzeć w telewizyjnych blokach reklamowych, na VOD oraz YouTube. Kampanii towarzyszą także działania digitalowe w social mediach (Facebook, Instagram, Tik-Tok) oraz materiały promocyjne w przestrzeniach sklepowych.