Kampania reklamowa prozdrowotnych dżemów Łowicza

Kampanie

Kampania reklamowa prozdrowotnych dżemów Łowicza

08 listopada 2016

Ruszyła kampania Łowicza informująca o absolutnej nowości marki – unikalnej ofercie prozdrowotnych dżemów 100% z owoców. W dynamicznych spotach telewizyjnych widzimy, jak moc owoców wręcz eksploduje z każdego słoiczka, a na wielkoformatowych nośnikach pojawiły się grafiki nawiązujące do właściwości składników oraz podkreślające funkcjonalność nowej linii dżemów.

Najnowsza kampania Łowicza informuje o unikalnej nowości marki – linii trzech prozdrowotnych dżemów 100%, powstałych z tradycyjnych polskich owoców, powszechnie znanych z dobroczynnych właściwości dla zdrowia. Działania obejmują zarówno komunikację w telewizji w ogólnopolskich mediach, jak i na nośnikach w przestrzeni publicznej.  Jest to jedna z największych kampanii w historii produktów dżemowych.

W spocie telewizyjnym zostały zaprezentowane kolejno – dzika róża, rokitnik oraz czarny bez, wraz z charakterystyką ich funkcjonalności. Komentarzowi lektora towarzyszą ujęcia owoców, które po wydobyciu ich ze słoiczka zaskakują eksplozją swoich właściwości. Na nośnikach wielkoformatowych każdy wariant smakowy został przedstawiony z innym hasłem, które nawiązuje do właściwości owocu, z którego powstał. Napisy nawiązują również do charakterystycznego dla Łowicza „Łooo”, które podkreśla smak produktów marki. Owoce na grafikach zostały przedstawione w dynamiczny sposób, nawiązujący do scen ze spotu.

Eksplozję prozdrowotnych dżemów Łowicz dodatkowo akcentują CityLighty i plakaty przygotowane w technice 3D – wyjątkowy efekt ma zwrócić uwagę przechodniów na moc płynącą z owoców. Wszystko za sprawą wykorzystanej tu technologii druku soczewkowego, który pozwala uzyskać przestrzenny efekt. Jest to jedna z pierwszych kampanii zrealizowanych w tej technice na tak dużą skalę oraz pierwsza tego typu kampania marki Łowicz. Oprócz telewizji i outdooru, Łowicz jest również obecny ze swoimi działaniami w Internecie.

Każda z nowych, unikalnych dżemowych propozycji Łowicz 100% z owoców wspomaga inną funkcję organizmu, w związku z czym stanowi doskonałe urozmaicenie wartościowej i smacznej diety. 100% z owoców Dzika Róża – wspomaga odporność, 100% z owoców Czarny Bez – wspiera procesy obronne organizmu, a 100% z owoców Rokitnik – dobroczynnie wpływa na układ pokarmowy.

Start kampanii: Outdoor – 1.11.2016 r., Telewizja – 7.11.2016 r.