Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten po raz pierwszy organizuje wirtualne targi z bogatą ofertą producentów. Partnerzy Grupy będą mogli uczestniczyć także w webinarach online.
W dniach 10-14 czerwca, bez konieczności wychodzenia z domu czy sklepu, w targach uczestniczyć będą mogli właściciele i menadżerowie placówek działających w Grupie Chorten, którzy zalogują się na platformę targichorten.webexpo.pl. Tym samym uczestnicy wejdą do wirtualnej hali targowej ze stoiskami, gdzie będą mieli możliwość przejrzenia propozycji producentów i skonsultowania ich na czacie z przedstawicielem firmy. Na blisko 60 stoiskach zaprezentowane zostaną specjalne przygotowane oferty na zakup towarów, w tym hity targowe. Na klientów czekają także specjalne bonusy za największe zamówienia.
– W tych czasach chcieliśmy zaproponować naszym partnerom pomost współpracy z producentami, którzy zawsze chętnie uczestniczyli w naszych tradycyjnych targach. Jeśli to rozwiązanie przyjmie się wśród właścicieli sklepów, z pewnością będziemy chcieli w przyszłości organizować targi hybrydowe – mówi Sylwia Olechno, Dyrektor Generalny Grupy Chorten.
Dodatkową wartością wydarzenia online będzie specjalny panel szkoleniowy w postaci webinarów ze znanym trenerem biznesu i ekspertem trade marketingu detalicznego – Romanem Szymczakiem.
Atrakcją towarzyszącą targom będzie również mecz charytatywny na rzecz Fundacji Grupy Chorten „Nie bądź obojętny”. Impreza odbędzie się 12 czerwca na Stadionie Miejskim w Białymstoku, z udziałem właścicieli sklepów, producentów i dystrybutorów.
Partnerem targów jest Polska Izba Handlu.