Jurajska z dwucyforwym wzrostem sprzedaży

Aktualności

Jurajska z dwucyforwym wzrostem sprzedaży

19 maja 2015

Woda w szklanych opakowaniach, branded content oraz zaangażowanie gwiazd show – biznesu, a także nowe kategorie produktów – to tylko część działań, podjętych w ostatnich miesiącach przez markę Naturalna Woda Mineralna Jurajska. Firma w połowie zeszłego roku, podjęła zdecydowane kroki w kierunku znalezienia się w ścisłej czołówce wśród producentów wody mineralnej.

Woda mineralna będąc produktem pierwszej potrzeby, sprawia, że branża spożywcza ma dla niej specjalne miejsce. Od wielu lat Naturalna Woda Mineralna Jurajska, pochodząca z regionów Jury Krakowsko-Częstochowskiej znajduje się w czołówce producentów wody. W 2014 roku firma wprowadziła szereg zmian, które docelowo mają jeszcze bardziej umocnić  pozycję marki na rynku.  -Na początek zajęliśmy się ulepszeniem etykiet, co było bardzo ważne ze względu na pierwsze wrażenie. Jakość naszej wody jest doskonała. Posiadamy szereg certyfikatów, które to potwierdzają. Teraz chcemy by również konsumenci się o tym dowiedzieli. Bardzo nam zależy na edukacji. Na tym by konsumenci zaczęli odróżniać wodę mineralną od źródlanej, wysoko mineralizowanej od średnio itp. Chcemy by ludzie pamiętali, że dzięki odpowiedniemu nawodnieniu, polepszy się ich samopoczucie. Jest to niezbędne do osiągnięcia wewnętrznej równowagi, bez której tak naprawdę ciężko jest być radosnym i szczęśliwym – mówi Jerzy Nowotarski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Jurajskiej.

Radość życia z Jurajską

Stąd pomysł na uruchomienie portalu lifestylowego twojarownowaga.pl, który jest poświęcony balansowi w życiu. „Jurajska. Twoja równowaga” to hasło towarzyszące marce. Naturalna Woda Mineralna Jurajska posiada zrównoważony skład, więc doskonale wpisuje się w tematykę osiągania życiowej równowagi. Marka promuje w serwisie styl bycia oparty o równowagę w obszarze relacji, pracy, zdrowia i samorealizacji. Jurajska uruchomiła video content, tak by użytkownicy byli bliżej marki i jej wartości.  W ramach kontraktu z TVP2, w trakcie programu „Pytanie na śniadanie”, Naturalna Woda MIneralna Jurajska towarzyszy wywiadom przeprowadzanym przez Karolinę Malinowską, byłą modelkę, obecnie prezenterkę i autorkę lifestylowego bloga.W kameralnym, pięknym wnętrzu Malinowska pyta znanych ludzi m.in. o to jak łapią równowagę i jak wpływa on na ich życie prywatne i zawodowe.

Jurajska bez ograniczeń

Naturalna Woda Mineralna Jurajska czerpana jest ze złoża głębinowego w jednym z najpiękniejszych rejonów Polski – Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. Niezwykłym walorem tej wody jest jej krystaliczna czystość, uzyskana dzięki procesowi filtracji przez pokłady skalne trwające 200 milionów lat. Jurajska® to woda średnio zmineralizowana, co oznacza, że można ją bezpiecznie pić bez ograniczeń każdego dnia. Wyróżnia się doskonałym smakiem i idealną harmonią minerałów.

Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, marka właśnie wprowadziła na rynek wodę w szklanych, litrowych butelkach. Jednak na tym nie planuje zakończyć rozwoju. – Duże znaczenie mają dla nas produkty funkcjonalne. W tej kategorii nasz rynek jest w tyle w porównaniu z rynkami światowymi. Zamierzamy przyczynić się do niwelowania tej różnicy – zdradza Nowotarski.