Z Podlaskiej Spiżarni – marka własna Grupy Chorten – wzbogaciła się o nowe produkty. Jogurt naturalny i maślanka są już dostępne w wybranych sklepach z logo z drzewkiem dębu.
Grupa Chorten przed kliku laty wprowadziła na rynek markę własną Z Podlaskiej Spiżarni. Produkty, które są nią firmowane są wytwarzane według tradycyjnych receptur, są gwarantem jakości, o którą coraz trudniej w masowym przemyśle spożywczym. Na początku w ofercie były wysokogatunkowe wędliny czy pieczywo. Następnie zostały wprowadzone dania gotowe, miody z podlaskich pasiek, przetwory.
W ostatnim czasie powiększyła się kategoria nabiałowa marki Z Podlaskiej Spiżarni. Do jaj chowu ściółkowego z niewielkiej rodzinnej fermy oraz masła ekstra w kostce o zawartości 83 % tłuszczu, dołączyły dwa nowe produkty – jogurt oraz maślanka naturalna.
– Nowe produkty, tak jak wszystkie w naszej marce, są przygotowywane przez sprawdzonych wytwórców i są wysokogatunkowe. Tego oczekują i to doceniają kupujący – mówi Cezary Szyłak, dyrektor marek premium Z Podlaskiej Spiżarni, Duch Puszczy i Klemens w Grupie Chorten.
Aksamitny jogurt naturalny Z Podlaskiej Spiżarni, sprzedawany w butelce 400 g, ma wyjątkowy smak i jest bogaty w wiele cennych składników. Zawiera witaminy A, B i D, dostarcza dużo wapnia i probiotyków. Maślanka Z Podlaskiej Spiżarni również jest w pełni naturalna i jest świetnym źródłem wapnia czy fosforu, jak też witaminy D. Bardzo dobrze wpływa na układ trawienny.
Jogurt i maślanka są produkowane przez Spółdzielnię Mleczarską w Łapach.
– Jest ona położona na obszarze Zielonych Płuc Polski, jej wyroby są produkowane według tradycyjnej polskiej technologii. Jest to gwarancja najwyższej jakości, a na tym nam bardzo zależy – mówi Cezary Szyłak.
Produkty marki Z Podlaskiej Spiżarni są dostępne w wybranych sklepach Grupy Chorten, która liczy już niemal 2300 placówek partnerskich w całym kraju. Obecnie pod marką Z Podlaskiej Spiżarni jest ponad 100 indeksów w różnych kategoriach. W niedługim czasie na rynku powinny pojawić się kolejne nowości. Trwają prace nad poszerzeniem oferty o słodycze.
źródło: inf. prasowa