W nadchodzących miesiącach marka Łaciate wyjątkowo ciepło zadba o nasz „jesienny muud” – wszystko po to, abyśmy „nie dali się muustalgii”! We wrześniu wystartowała odświeżona kampania „Łaciate zasady”, w ramach której znani i lubiani influencerzy pokażą nam, jak przetrwać jesień z humorem… i kubkiem ciepłego mleka.
W ramach działań marketingowych dla mleka Łaciatego zobaczymy m.in. przyciągające oko bannery z chwytliwymi hasłami podkreślającymi korzyści płynące z niespiesznego życia we własnym rytmie.
W social mediach pojawią się ponadto memy w humorystyczny sposób nawiązujące do „Łaciatych zasad” oraz materiały video influencerów. Ci ostatni zaprezentują swoją wizję mlecznej przerwy, pokażą, jak dzień spędza „Łaciata jesieniara” oraz przedstawią własną interpretację „Łaciatych zasad”. Zachęcą także swoich obserwujących do tworzenia innych pomysłów na ich realizację oraz do udziału w minikonkursie. Nie zabraknie także spotu reklamowego na kanale YouTube z dobrze znaną i lubianą postacią krowy.
– W kampanii odwołujemy się do idei slow life, wykorzystując popularne na TikToku formy storytellingu. Influencerzy pokażą nam na przykład swój typowy dzień lub pracę, używając Łaciatego do przygotowania shake’ów, owsianki czy pieczenia proteinowych naleśników. Postawiliśmy ponadto na fun content, który, mamy nadzieję, wniesie odrobinę humoru w szarą codzienność tej pory roku – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Kampania „Łaciate zasady” potrwa do końca roku.