JBB odświeża Polanki. Chce wyraźnie zwiększyć dystrybucję

Producenci

JBB odświeża Polanki. Chce wyraźnie zwiększyć dystrybucję

01 czerwca 2022

– Po udanym launchu parówek Polanek w 2021 roku i dobrych poziomach sprzedaży, przyszedł czas na kolejny krok w rozwoju w postaci odświeżenia opakowań – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga. I dodaje, że firma chce w ten sposób jeszcze mocniej zwiększyć zasięg i skuteczniej zwiększać dystrybucję tego produktu w różnych kanałach sprzedaży.

Polanki to nie tylko silna i wyróżniająca się wśród brandów parówkowych marka. To także doceniany i nagradzany produkt. Pod koniec maja Polanki oraz Hot Dog Francuski z Polanką otrzymały Produktową Nagrodę Specjalną Kolegium Redakcyjnego podczas gali konkursu Złoty Paragon. Teraz produkt zyskał jeszcze nową odsłonę w postaci odświeżonych opakowań. – W ramach tej zmiany postawiliśmy na trzy kluczowe elementy, tj. czytelność z jasno wskazanymi benefitami produktu, efekt w postaci m.in. ryflowanego opakowania i nowoczesnej szaty graficznej oraz na komfort użycia przez konsumentów m.in. dzięki łatwemu otwarciu – tłumaczy Andrzej Kowalski, dyrektor kanału nowoczesnego JBB Bałdyga. Dodaje, że firma zadbała również o aspekty pro środowiskowe. – Stworzyliśmy też możliwie niewielkie opakowanie, które z jednej strony ułatwia przechowywanie w lodówce, a z drugiej, wykorzystuje mniej plastiku niż dotychczasowe opakowania. Wpisujemy się w ten sposób w trendy eko i „do not waste”, co z kolei idealnie odpowiada wartościom wyznawanym w JBB, którymi kierujemy się w codziennej pracy – mówi.
Czego oczekują klienci?

Z badań konsumentów wynika (Masmi dla JBB, luty 2022), że podczas zakupu parówek najważniejsze są dla nich smak, wygląd parówki oraz brak konserwantów i sztucznych dodatków.
– Wyniki te są dla nas bardzo dobre, ponieważ okazuje się, że Polanki oferują to wszystko, co najbardziej doceniają konsumenci. Nie zawierają fosforanów, glutaminianu monosodowego oraz glutenu. Charakteryzuje je delikatności i doskonały smak. To idealna propozycja zarówno na pożywne śniadanie czy kolację, jak i doskonałą przekąskę. Zarówno dla dorosłych, jak i młodszych konsumentów – ocenia Kowalski.

Cel – rozwój dystrybucji

– Liczymy, że dzięki nowej strategii marketingowo-sprzedażowej dotrzemy do jeszcze szerszego grona odbiorców zwiększając przy tym wartość sprzedaży oraz zasięg i znajomość samej marki – mówi Andrzej Kowalski. A potencjał wśród konsumentów nadal jest bardzo duży dzięki czemu segment parówkowy od lat cieszy się niezmiennie dużą popularnością. Parówki są dziś trzecią najbardziej pożądaną przez klientów kategorią wędlin, a spośród osób, które deklarują miejsce dla parówek w swoim koszyku zakupowym, aż połowa zjada je przynamniej raz w tygodniu. – Dlatego też nadal będziemy rozwijać w JBB segment parówkowy w ramach marki Polanki, będąc dla sklepów pewnym i godnym zaufania dostawcą najwyższej jakości produktów – podsumowuje dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.

źródło: JBB Bałdyga