10 lipca w hipermarkecie Carrefour Arkadia w Warszawie zaprezentowany został nowy, niestandardowy kanał do komunikacji z klientem. To pierwsza taka akcja marketingowa w Polsce. W ramach akcji, na terenie hipermarketu Carrefour Arkadia zainstalowany został specjalny „grający stół”. Umieszczone na nim produkty, za każdym dotknięciem wydają różne dźwięki. Klienci będą mieli możliwość skomponowania własnych melodii i zarazem współtworzyć zupełnie nowe kompozycje. W myśl hasła „Pozytywnie każdego dnia”, w zupełnie nowy i niestandardowy sposób, Carrefour chce zainteresować klientów swoją ofertą handlową, pokazać ją w zabawny i zaskakujący sposób, a przede wszystkim wyjść z nią poza standardowe obszary komunikacji. Efektem „marketingowego eksperymentu” będzie reklama produktowa połączona z muzyką, w której skomponowaniu wezmą także udział klienci sklepu. Carrefour, poprzez zupełnie niekonwencjonalne działania, chce pokazać klientom, że reklama produktów codziennej konsumpcji nie musi być nudna. Połączenie różnych technik i kanałów komunikacji daje możliwość nie tylko wzmocnienia przekazu, ale również dotarcia do szerszego grona klientów.