III edycja Targów Produktów Spożywczych E.Leclerc

Aktualności

III edycja Targów Produktów Spożywczych E.Leclerc

18 września 2017

E.Leclerc po raz kolejny organizuje Targi Produktów Spożywczych. Będzie to już trzecia odsłona tego wydarzenia, podczas którego swój asortyment zaprezentuje 160 wystawców z całej Polski. Jednym z założeń przyświecających temu przedsięwzięciu jest wspieranie lokalnych producentów żywności. Targi odbędą się w dniach 20-21 września w hali EXPO XXI WARSZAWA. Z roku na rok wzrasta zainteresowanie dostawców uczestnictwem w Targach. Podczas pierwszej edycji swoje produkty zaprezentowało 60 partnerów marki, rok później było ich 150, w tym roku będzie ich o 10 więcej.

– Tym, co szczególnie cieszy nas w kontekście Targów Produktów Spożywczych jest stały rozwój tego wydarzenia. Z każdą edycją obserwujemy wzrost zainteresowania Targami ze strony dostawców. Ich liczba, a przede wszystkim różnorodność prezentowanej oferty  odpowiadają naszemu celowi, którym jest dostarczanie klientom E.Leclerc szerokiego wyboru produktów – mówi prezes E.Leclerc Polska Jean-Philippe Magré.

Targi Produktów Spożywczych, corocznie organizowane przez E.Leclerc, są dobrą okazją dla przedstawicieli sklepów do zapoznania się z propozycjami asortymentowymi dostawców współpracujących z marką. To dwudniowe wydarzenie dedykowane jest prezesom oraz dyrektorom sklepów, a także kupcom. Targi są szansą dla zarządzających sklepami do zapoznania się z ofertą lokalnych dostawców z różnych obszarów Polski i nawiązania relacji biznesowych. Są one także przestrzenią wymiany wiedzy na temat najnowszych trendów panujących w handlu.

W tym roku wydarzenie zostało podzielone na dwa segmenty tematyczne. Pierwszego dnia odbędzie się prezentacja napojów oraz produktów spożywczych, natomiast dzień później uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się z ofertą produktów świeżych i wyposażenia sklepu. Obu dniom targowym towarzyszyć będą wystąpienia eksperckie agencji badawczej Nielsen, dotyczące rozwoju rynku FMCG w Polsce oraz najnowszych trendów konsumenckich. Wśród tematów, które zostaną poruszone podczas tych prezentacji, znajdą się między innymi świadomość konsumencka, zdrowa żywność czy wzrost zainteresowania produktami lokalnych producentów.