Huel wprowadza pierwszy wegański baton z białą czekoladą

Nowości

Huel wprowadza pierwszy wegański baton z białą czekoladą

02 lipca 2020

  • #baton
  • #Huel

Huel, wiodąca światowa marka kompletnej żywności, poszerza swoją ofertę batonów o nowy smak – białej czekolady i malin. Produkt jest wegański.

Przy zaledwie 200 kcal, miękki i ciągnący się baton przypominający biszkopt jest zrobiony z prawdziwych kawałków malin pękających w ustach i zrównoważony słodyczą rzadkich wegańskich wiórków z białej czekolady, które powstały z organicznego masła kakaowego. Baton jest bogaty w białko i złożone węglowodany, co sprawia, że jest to idealnie zbilansowana przekąska na rano, przerwę w pracy, czy też odżywczy strzał dla zapracowanych osób pracujących w terenie.

 Zarówno pyszny, jak i kompletny pod względem odżywczym, baton charakteryzuje równowaga makroskładników odżywczych oraz niezbędnych witamin i minerałów potrzebnych na co dzień.

Dzięki wykorzystaniu roślinnych składników, wszystkie batony Huel są wegańskie, wyprodukowane z mąki owsianej i płatków owsianych, białka grochu i brązowego ryżu, kokosowego MCT oraz siemienia lnianego. Dodano również unikalną mieszankę niezbędnych witamin i minerałów, aby przekąska była kompletna odżywczo.

Każdy baton zawiera:

  • Wszystkie 26 niezbędnych witamin i minerałów, dostarczających organizmowi wszystkich potrzebnych mikroelementów odżywczych.
  • 12 g wysokojakościowego, roślinnego białka, o doskonałym profilu aminokwasowym
  • Wolno uwalniające się węglowodany dla energii
  • Zrównoważone tłuszcze omega-3, omega-6 i tłuszcze jednonienasycone, tworzące doskonały profil kwasów tłuszczowych
  • Błonnik rozpuszczalny i nierozpuszczalny, dla zdrowia układu trawiennego
  • Brak składników zmodyfikowanych genetycznie; brak soi, jaj, nabiału, mięsa lub produktów zwierzęcych
  • Brak glutenu

Najnowszy produkt dołącza do rodziny istniejących batonów Huel o smakach: masła orzechowego, solonego karmelu, czekolady, czekolady z pomarańczą i kawy z karmelem.

Huel jest jedną z najszybciej rozwijających się marek w Wielkiej Brytanii, która ostatnio osiągnęła kamień milowy w postaci 100 milionów posiłków sprzedanych w 100 krajach świata. Oprócz batonów, marka oferuje odżywczo kompletne posiłki w proszku i w formacie napojów gotowych do spożycia, dzięki czemu odżywianie jest szybkie, łatwe i przystępne cenowo.