W czwartek 20 maja w sieci Groszek ruszyły dwie akcje konsumenckie związane z rozpoczynającymi się mistrzostwami UEFA EURO 2020.
Pierwsza – “Groszek pełen goli” to program, w którym klienci zbierają punkty za zakupy i wymieniają je na piłki nożne z logo. Program trwa od 20 maja do 13 lipca.
Druga z akcji to konkurs “W pełni gotowi do kibicowania”. Aby wziąć udział w konkursie, należy zrobić zakupy za min. 25 zł (w tym kupić min. jeden produkt partnera konkursu), odpowiedzieć na pytanie konkursowe i zarejestrować paragon. Do wygrania atrakcyjne nagrody w postaci telewizorów 65 cali, kart podarunkowych do Decathlonu i wygodnych puf. Konkurs trwa od 20 maja do 15 czerwca.
Obie akcje mają na celu budowanie pozytywnego wizerunku sklepu, a dodatkowo wpływają na zwiększenie koszyka zakupowego.
Aby jeszcze bardziej podkręcić piłkarskie emocje, w wielu sklepach pojawiły się dodatkowo strefy kibica, gdzie klienci mogą kupić przekąski i napoje najczęściej spożywane podczas oglądania meczów.
Obie akcje są wynikiem konsekwentnie realizowanej strategii opracowanej w ubiegłym roku na dwudziestolecie sieci. Sklepy Groszek są pełne wszystkiego, co oznacza, że oprócz szerokiej oferty, na konsumentów zawsze czeka coś miłego. Odpowiadając na potrzeby klientów, Groszek regularnie organizuje różnorodne akcje konsumenckie – loterie, konkursy i programy lojalnościowe.