Marka Fortuna, która należy do grupy Agros Nova, wprowadziła nowe zakrętki dla wszystkich produktów w opakowaniach kartonowych 1 l. Wkrótce opakowania z nową zakrętką będą dostępne na półkach sklepowych – ulepszone zamknięcie wykorzystywane jest do produkcji od końca lutego.
Nowa zakrętka posiada o 30 proc. większą średnicę od poprzedniej, co zwiększy komfort nalewania soku. Głębsze karbowanie zakrętki ułatwia i przyspiesza odkręcenie nakrętki, szczególnie kobietom oraz osobom o mniejszej sile, starszym, niepełnosprawnym. Zmiana sposobu umieszczenia plomby pozwala na łatwą identyfikację czy produkt nie był wcześniej otwierany.
Fortuna to wicelider w segmencie soków pomidorowych i warzywnych. W swoim portfelu posiada zarówno soki pomidorowe, dostępne w 3 wariantach smakowych, jak i soki warzywne dostępne w pięciu wariantach smakowych. Soki te, w zależności od rodzaju, dostępne są w opakowaniach 1 l i 0,3 l.