Faktoria Win, projekt Grupy Eurocash świętuje swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji marka, przygotowała dla swoich klientów ogólnopolską promocje. Przez cały listopad, konsumenci, którzy dokonają zakupu win z półki Faktorii Win na kwotę 25 złotych, otrzymają specjalnie zaprojektowana torbę płócienną na wino i inne zakupy.
Każda z toreb opatrzona jest sentencją opisującą świat wina. Torby Faktorii Win mogą pomieścić aż do 5 win. Są także niezwykle wytrzymale, dzięki czemu doskonale sprawdzają się jako zamiennik plastikowych toreb na zakupy.
Promocja konsumencka jest jednym z działań związanych z urodzinami Faktorii Win i zmianą kolekcji. Do końca bieżącego roku, działania te zostaną również wsparte akcjami PR.
Działająca od listopada ubiegłego roku Faktoria Win, po 12 miesiącach swojej działalności, może pochwalić się obecnością w 2000 polskich sklepów oraz zróżnicowanym portfolio 120 win. Projekt rozwija się niezwykle dynamicznie – w maju Faktoria Win świętowała otwarcie 500 – go sklepu w Poznaniu, a w sierpniu otworzono 1000. sklep w Zakopanem. To jeden z najszybciej rozwijających się konceptów handlowych w Polsce.