Faktoria Win promocją dla konsumentów świętuje swoje pierwsze urodziny

Aktualności

Faktoria Win promocją dla konsumentów świętuje swoje pierwsze urodziny

07 listopada 2014

Faktoria Win, projekt Grupy Eurocash świętuje swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji marka, przygotowała dla swoich klientów ogólnopolską promocje. Przez cały listopad, konsumenci, którzy dokonają zakupu win z półki Faktorii Win na kwotę 25 złotych, otrzymają specjalnie zaprojektowana torbę płócienną na wino i inne zakupy.

Każda z toreb opatrzona jest sentencją opisującą świat wina. Torby Faktorii Win mogą pomieścić aż do 5 win. Są także niezwykle wytrzymale, dzięki czemu doskonale sprawdzają się jako zamiennik plastikowych toreb na zakupy.

Promocja konsumencka jest jednym z działań związanych z urodzinami Faktorii Win i zmianą kolekcji. Do końca bieżącego roku, działania te zostaną również wsparte akcjami PR.

Działająca od listopada ubiegłego roku Faktoria Win, po 12 miesiącach swojej działalności, może pochwalić się obecnością w 2000 polskich sklepów oraz zróżnicowanym portfolio 120 win. Projekt rozwija się niezwykle dynamicznie – w maju Faktoria Win świętowała otwarcie 500 – go sklepu w Poznaniu, a w sierpniu otworzono 1000. sklep w Zakopanem. To jeden z najszybciej rozwijających się konceptów handlowych w Polsce.