Efekt maksymalnego orzeźwienia w najnowszym spocie Tymbarku

Kampanie

Efekt maksymalnego orzeźwienia w najnowszym spocie Tymbarku

16 lipca 2014

Radość, energia, maksymalne orzeźwienie – to wyróżniki nowego spotu marki Tymbark. Akcja reklamy, utrzymanej w letnim, wakacyjnym klimacie, rozpoczyna się… na pustyni.

Pierwszy z bohaterów, tuż po sięgnięciu po napój Tymbark, poznaje jak smakuje maksymalne orzeźwienie. Chłopak w ułamku sekundy przenosi się w wakacyjny, letni świat zabawy z Tymbarkiem. Już po pierwszym łyku napoju, bohater zamienia pustynny piach na imprezę na basenie z przyjaciółmi. Akcja drugiej części spotu rozgrywa się w miejskiej scenerii, a efekt orzeźwienia pojawia się w najmniej oczekiwanym momencie…

Napoje Tymbark – doceniane za wysoką jakość, smaczną, naturalną zawartość – bez zbędnych konserwantów i sztucznych barwników – zapewnią skuteczne orzeźwienie w każdym miejscu i sytuacji. W napojowej ofercie marki znajdziemy kultowe smaki, inspirowane letnimi owocami, takie jak między innymi: jabłko-mięta, jabłko-wiśnia, jabłko-brzoskwinia.

Reklama będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych, takich jak Polsat czy TVN, serwisach VOD oraz YouTube.

Zapraszamy do zapoznania się ze spotem:

http://youtu.be/Bgz6VwosFjw

http://youtu.be/ifMzqoCkaxg