E.Leclerc w nowej odsłonie

Aktualności

E.Leclerc w nowej odsłonie

25 listopada 2015

Sieć handlowa E.Leclerc uruchomiła nową stronę internetową. Zmieniona szata graficzna, łatwy dostęp do informacji o produktach i usługach, to tylko niektóre
z wprowadzonych udogodnień.

Wysoki poziom usług, bogaty asortyment i satysfakcja klientów, to najważniejsze cele polityki handlowej E.Leclec. Dbając o ich realizację sieć handlowa przygotowała nową stronę internetową. Została ona stworzona całkowicie od podstaw, a jej wygląd sprawia, że poszukiwanie informacji na temat produktów oraz najnowszych aktualności na temat E.Leclerc staje się jeszcze łatwiejsze.

Po wielu miesiącach intensywnych prac, analizując opinie klientów, osób odwiedzających, stworzono stronę, która jest funkcjonalna, przyjazna i przejrzysta. Dzięki prostej nawigacji, w łatwy sposób można znaleźć konkretny sklep czy stację benzynową, zapoznać się z pełną ofertą. Strona to także kompendium wiedzy na temat sieci, jej historii i wartości, zaangażowania społecznego, rozwijanych działów (jak działy BIO) czy produktów marek własnych.

Na stronie głównej zostały umieszczone kafelki: nasze sklepy, sklepy on-line, polskie produkty

w E.Leclerc, aktualności, zdrowa żywność, historia firmy, stopka z możliwością zapisania się do listy newsletterowej oraz skróty do profili na portalach społecznościowych: Facebook i YouTube. Korzystając z nich, klienci mają możliwość dostępu do bieżących wydarzeń, nowości sprzedażowych czy akcji specjalnych podejmowanych przez E.Leclerc.

Znaczne zmiany zaszły także w zakładce marek własnych E.Leclerc. Dynamiczna galeria zdjęć oraz nowe opisy pozwalają na zdobycie dokładnych informacji na temat produktów Wiodącej Marki czy €.C.O. Nowa strona internetowa E.Leclerc łączy ze sobą wysoką jakość estetyczną i technologiczną. Dzięki wykorzystaniu takich rozwiązań jak RWD, HTML5, CSS3 czy geolokalizacja poruszanie się po stronie jest przyjemnością.

Strona centralna to dopiero początek. Udało nam się stworzyć serwis, który będzie całkowicie zintegrowany ze stronami sklepów w ponad 40 lokalizacjach. Dzięki temu, informacje prezentowane we wszystkich sklepach będą zawsze aktualne, unikalne i wizualnie spójne – komentuje Jean-Philippe Magre, Prezes Zarządu E.Leclerc Polska.

Nowa strona internetowa, to także możliwość pełnego korzystania za pośrednictwem urządzeń mobilnych z przepisów z wykorzystaniem produktów „Wiodącej Marki” dostępnych wyłącznie w sklepach sieci E.Leclerc. Aplikacja „E.Leclerc Wiodąca Marka” pozwala na szybkie przeglądanie przepisów oraz produktów „Wiodącej Marki”, ich wyszukiwanie, tworzenie listy zakupów, dodawanie przepisów do ulubionych. Bez względu na rozdzielczość ekranu, całość będzie dopasowana tak, aby treść była łatwo dostępna.