Dynamiczny wzrost liczby sklepów franczyzowych Carrefour

Aktualności

Dynamiczny wzrost liczby sklepów franczyzowych Carrefour

30 października 2015

Carrefour Polska utrzymuje założone tempo rozwoju sieci convenience na rok 2015. Na koniec września liczba otwartych w tym roku sklepów franczyzowych Carrefour w całej Polsce wyniosła blisko 90. Nowe sklepy w formatach: Express convenience, Express minimarket i Globi, zyskują nową aranżację i poszerzony asortyment produktów.

Od początku tego roku plany otwarć sklepów franczyzowych Carrefour są realizowane zgodnie z założeniami, a trzeci kwartał b.r. Carrefour zakończył z liczbą ponad 545 sklepów franczyzowych. Rozwój sieci odnotowywany jest zarówno w dużych ośrodkach miejskich całego kraju, jak i w mniejszych miejscowościach. Nowe placówki franczyzowe w formacie Express convenience pojawiły się m.in. po raz pierwszy w Poznaniu, gdzie niedawno otwarte zostały trzy sklepy.

Od 2015 r. Carrefour rozwija koncept sklepów franczyzowych, m.in. dostosowując ofertę asortymentu do zmieniających się potrzeb klientów. Sklepy wzbogacono o świeżo wypiekane pieczywo, żywność bio i produkty bezglutenowe oraz szeroki wybór artykułów pozaspożywczych. Ponadto wnętrza sklepów zyskały nowoczesną stylistykę oraz zostały wzbogacone o innowacyjne elementy, jak np.: nową odsłonę kącika kawowego i rozszerzoną ofertę dań „food to go” (jedzenie na wynos). Do bogatej oferty produktów wprowadzono również regionalne specjały francuskie pod marką Reflets de France”, dostępne na wyłączność w Carrefour.

Dzięki multiformatowości, zarówno w modelach sklepów (Express minimarket, Express convenience, Globi), jak i wariantach ich prowadzenia (franczyza, ajencja), Carrefour posiada atrakcyjną ofertę dla szerokiej grupy partnerów. Współpraca z siecią jest zawsze dostosowywana do ich możliwości finansowych i doświadczeń biznesowych. Franczyza ze stabilnym partnerem, jakim jest Carrefour, to sprawdzony pomysł na biznes.