Po bardzo dobrym zakończeniu czwartego kwartału 2019 r. Natura nie zwalnia tempa. W styczeń 2020 r. sieć wkroczyła z ponad 10% wzrostem całego biznesu oraz z rekordową sprzedażą w kanale e-commerce ze wzrostem o ponad 300%.
Konsekwentne wdrażanie zmian i rozwiązań mających na celu udoskonalenie procesów sprzedażowych, marketingowych i logistycznych wpłynęło na znaczną poprawę wyniku spółki.
– Cały czas pracujemy nad wzrostem efektywności komunikacji do klienta oraz z klientem. Nieustannie poszerzamy naszą propozycję asortymentową – to wszystko owocuje coraz lepszymi wynikami sprzedaży i zadowoleniem klientów – mówi Barbara Goździkowska, Prezes Zarządu.
Natura zapowiada, że pierwsza połowa roku będzie obfita w kolejne zmiany i wdrażanie następnych etapów strategii, a przez cały rok będzie skupiała się na generowaniu kolejnych wzrostów sprzedaży w dostępnych kanałach oraz szukaniu nowych rozwiązań mających na celu rozwój biznesu.