Dharni w kampanii marki Snickers

Producenci

Dharni w kampanii marki Snickers

Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers® powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego batona. Producent ostrzega: wpada w ucho!

Wiosną 2020 roku Snickers® poszerzył swoją ofertę i obok klasycznego wariantu zaproponował konsumentom wyjątkowy, chrupiący Snickers® Crisp w niebieskim opakowaniu. W lutym br. do tego grona dołączyła nowość – delikatny i kremowy Snickers® Creamy Peanut Butter. O tym, jakie doznania wywołuje zjedzenie każdego z nich można dowiedzieć się słuchając najnowszego utworu beatboxera – Dharniego. Mocny bit energii przy klasycznym Snickers®, chrupkość i funky bit przy Snickers® Crisp i kremowy falset przy Snickers® Creamy Peanut Butter. Połączenie ich w całość pozwala na stworzenie bitu, zaspokajającego głód w każdej postaci.

Kampania obejmuje 43-sekundowy filmik wykonany przez Dharniego, przedstawiony w formie postu na jego Instagramie oraz TikToku. Utwór wykonany został po angielsku, a do wideo dodano polskie napisy. Akcja wspierana będzie działaniami w ramach całej kampanii Snickers® Crisp.

To nie pierwszy raz, kiedy Dharni zamienia się w Snickersowego stwora. Wcześniej beatboxer wspierał wprowadzenie na rynek Snickers® Crisp.