Debiutuje marka Müller de Luxe

Aktualności

Debiutuje marka Müller de Luxe

16 grudnia 2016

Müller, jeden z wiodących koncernów mleczarskich w Europie, wprowadza na rynek nową markę – Müller de Luxe, stawiając na słodką przyjemność w wymiarze premium. Na początek Polacy poznają trzy smaki mlecznych deserów pod nazwą Crème au Chocolat, które wyróżnia kremowa konsystencja z dodatkiem prawdziwej czekolady. Desery Crème au Chocolat będą dostępne w 150-gramowych opakowaniach. Müller Polska dostrzega duży potencjał w rozwoju portfolio produktowego w kategorii deserów mlecznych, która ma w Polsce wiernych fanów. Crème au Chocolat to początek luksusowej linii deserów Müllera, które mają zagościć na polskim rynku. Kolejne nowości w wymiarze premium, które wzbogacą nową linię Müller de Luxe, pojawią się w polskich sklepach już w przyszłym roku. Crème au Chocolat to jednocześnie drugi produkt z kategorii deserów w portfolio Müller Polska, po mlecznych deserach ryżowych Riso, które z sukcesem zadebiutowały na rynku kilka lat temu.