12 czerwca Zarząd Chaty Polskiej zorganizował dla swoich franczyzobiorców spotkanie w poznańskim hotelu Andersia. W części oficjalnej Sylwester Maćkowiak, Dyrektor Generalny Chaty Polskiej, przedstawił kształtujące się obecnie trendy na bardzo konkurencyjnym rynku FMCG, którego wartość oscyluje w granicach 200 mld zł. Zagrożeniem jest pogłębiające się nasycenie rynku i agresywna wojna cenowa, dodatkowo spotęgowana deflacją. Rozwojową częścią rynku są nadal koncepty franczyzowe, ale w dłuższej perspektywie liczyć się będą tylko jednostki ekonomicznie efektywne. Dlatego realizowana aktualnie strategia Chaty Polskiej będzie polegać na maksymalnym wykorzystaniu potencjału poszczególnych placówek handlowych. Rok 2014 sieć zamknęła liczbą 205 sklepów. W 2015 r. skoncentruje się na sklepach o powierzchni powyżej 150 mkw. Geograficzne kierunki ekspansji to nie tylko Wielkopolska, ale Dolny Śląsk oraz Kujawsko-Pomorskie. W trakcie wieczoru nagrodzono kilkunastu wyróżniających się Partnerów sieci Chata Polska. Atrakcją artystyczną był występ zespołu AudioFeels, wykonującego muzykę w stylu vocal play, w którym głos wykorzystywany jest nie tylko do śpiewu, ale także do imitacji instrumentów muzycznych. Wystąpiła również Marieta Marecka, znana prezenterka i blogerka kulinarna, która przygotowała dla licznych gości posiłek z produktów będących w asortymencie Chaty Polskiej. Od września na stałe będzie współpracować z siecią Chata Polska.