Nowoczesne Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego firmy PepsiCo zostało otwarte w miejscowości Suchy Las niedaleko Poznania. Strategia producenta napojów gazowanych uwzględnia zapewnienie klientom handlowym dostęp do innowacyjnych i prostych w obsłudze urządzeń chłodniczych, które nie tylko będą gwarantowały odpowiednią temperaturę i ekspozycję produktów, lecz jednocześnie będą przyjazne dla środowiska. To właśnie w naszym kraju kierownictwo PepsiCo dostrzegło największy potencjał rozwijania najnowszych rozwiązań technicznych przy udziale wysokiej klasy polskich specjalistów i inżynierów.
– W Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego w Suchym Lesie testujemy i wdrażamy najnowsze rozwiązania, zarówno w zakresie sprzętu chłodniczego, jak i systemu do jego obsługi. Jestem dumny, że na lokalizację tego centrum wybrana została Polska – powiedział Bernard Wierzbik, dyrektor działu obsługi klienta i logistyki w PepsiCo.
Możliwość testowania urządzeń we własnym centrum pozwoli wyeliminować wiele problematycznych kwestii pojawiających się przed i po zakupie, a prowadzone w nim badania oraz analiza zgłoszeń od klientów przyczyniają się do opracowywania rekomendacji, które następnie przekazywane są producentom sprzętu. W ten sposób powstają nowe rozwiązania, jakich oczekują odbiory i użytkownicy tego wyposażenia.
– Chcemy być liderami jeśli chodzi o innowacje, o jakość obsługi klientów, nie tylko stricte serwisową, lecz także wyznaczać trendy i rozwiązania, które później będą wdrażane na pozostałych rynkach na których obecne są produkty firmy PepsiCo – powiedział Robert Dzieża, kierownik działu sprzętu marketingowego (MEM) w PepsiCo. – Większość światowych nowości sprzętowych testowanych jest właśnie w Polsce. To zasługa fantastycznego zespołu techników, który teraz będzie miał jeszcze lepsze miejsce do poszerzania swojej wiedzy i rozwijania swoich umiejętności – dodał Robert Dzieża.
Wraz z dostawcami sprzętu eksperci z Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego mają możliwość omawiania i testowania innowacji w zakresie urządzeń chłodniczych. Ich praca przyczynia się do poprawy jakości i funkcjonalności sprzętu marketingowego, obniżenia rocznych kosztów obsługi dystrybutorów napojów i lodówek, a także wydłużenia żywotności sprzętu na rynku. Proces tworzenia nowych urządzeń uwzględnia ponadto wszelkie aktualne uwarunkowania środowiskowe, przez co sprzęt ten jest bardziej energooszczędny i przyjazny dla środowiska.