Biedronka wspiera polskie nadzieje na Mundial

Aktualności

Biedronka wspiera polskie nadzieje na Mundial

Dnia 28 kwietnia w Warszawie rozegrana zostanie IX edycja Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej, w trakcie których o tytuł Mistrza Polski powalczą dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych z całego kraju. Na turniej zaprasza Stowarzyszenie „Nadzieja na Mundial” i Jeronimo Martins Polska.

400 zawodników z różnych zakątków kraju, piłka i murawa. A do tego wielkie emocje, które już wkrótce będą towarzyszyć uczestnikom Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka.

Kiedy w 2010 roku odbyły się pierwsze Mistrzostwa, ich organizatorzy nie przypuszczali nawet, że wkrótce impreza przerodzi się w cykliczne wydarzenie, na które czekają uczestnicy i trenerzy z całego kraju.

– Starsze dzieciaki pilnują młodszych i zachęcają je do treningów, by jak najlepiej zaprezentowały placówkę – opowiada Sylwester Trześniewski, prezes Stowarzyszenia „Nadzieja na Mundial”. – Bardzo ważny jest też fakt, że na naszym turnieju zawiązują się przyjaźnie nie tylko pomiędzy zawodnikami, ale także trenerami, którzy wymieniają się uwagami na temat pracy z dziećmi. Mamy sygnały, że nawiązane podczas Mistrzostw kontakty owocują odwiedzinami podopiecznych jednej placówki w innej, w czasie ferii czy wakacji. To już naprawdę jest jedna wielka piłkarska rodzina – dodaje.

Mistrzostwa Polski Dzieci z Domów Dziecka od lat wspierają także byli reprezentanci Polski, wśród których w tym roku znaleźli się m.in. Dariusz Dziekanowski, Tomasz Kłos, Radosław Majdan, Marek Jóźwiak, Robert  Podoliński i Radosław Gilewicz. Dlatego na uczestników czekają nie tylko piłkarskie rozgrywki, ale również mecz pokazowy: Byli Reprezentanci Polski vs Reprezentacja Dzieci.

– Mistrzostwa Polski Dzieci z Domów Dziecka to dla nas niezwykle ważne wydarzenie, które pokazuje dzieciom, że warto marzyć i warto wierzyć w swoje marzenia. Przykłady byłych uczestników Mistrzostw pokazują, że dzięki udziałowi w zawodach, wielu z nich otrzymuje szansę na kontynuację piłkarskiej przygody i może kiedyś założy koszulkę piłkarskiej reprezentacji Polski, której Biedronka również jest sponsorem – stwierdziła Anetta Jaworska – Rutkowska, Kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska.

Właściciel sieci sklepów Biedronka wspiera działania Stowarzyszenia „Nadzieja na Mundial” już od 2011 r. W tym roku kibicuje młodym piłkarzom jako główny sponsor turnieju.